G
Guest
Guest
Voih, tuota ylhäällä näkyvää mustaa ei sit saakaan
Edit. siis edellisen sivun ekassa viestissä olevaa mustaa...
Edit. siis edellisen sivun ekassa viestissä olevaa mustaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*argh* Lompakkoni saattaa yllättyä pahanpäiväisen negatiivisesti..Hinta vielä avoin, mutta tulette yllättymään positiivisesti.
Terveisin
Niko / Hailac
Onko jo tietoa huoltotarpeesta/venasäätöjen hinnasta yms?Lisätietoja lähiaikoina.
Hinta vielä avoin, mutta tulette yllättymään positiivisesti.
Terveisin
Niko / Hailac
Ps. Pakoputkikitillä 174hv!
Ei vielä lopullista tietoa, mutta 12tkm on huoltoväli. Tehdas panostaa kovasti siihen, että käyttökustannukset tulisi laskemaan tuntuvasti, mutta factaa tiedossa vasta lähempänä vuodenvaihdetta, kun saamme lopulliset tiedot huoltoohjelmasta, varaosien hinnoista ym.Onko jo tietoa huoltotarpeesta/venasäätöjen hinnasta yms?
Tärkeä asia kuitenkin kyseessä.

Luulen, että 999 arvostus 1098 tulon myötä nousee. Jos minulla ei jo olisi 999S:ää, yrittäisin heti ostaa semmoisen, mutta jos ei löytyisi kyllä 1098S tietenkin kelpaisi. 999 teho riittää Suomeen ja radalle kyllä. Tähän mennessä 999S on ollut paras pyöräni ja niitä on ollut monta, mm. MV. Onneksi nämä on makuasioita...
Toisessa threadissa sanoit:
Mulla olisi nyt myynnissä 999S vm. 2006 Termignonin putkella, virheetön ja ajettu 2500 km, tax-freenä 15.000€.
Vaikka en admin olekaan, uskallan luvata, että voit linkittää ko. foorumin nimen tänne ihan vapaasti....ellen sitten saa lupaa adminilta laittaa tahan sen forumin osoitetta?
Vai tarkottikohan Gecko toisin päin. Eli saako lupaa levittää sen toisen foorumin osoitetta jos sitä on yritetty pitää ikäänkuin praivettina..Vaikka en admin olekaan, uskallan luvata, että voit linkittää ko. foorumin nimen tänne ihan vapaasti....ellen sitten saa lupaa adminilta laittaa tahan sen forumin osoitetta?
Sekä saksalaisten taju muotoilun suhteen että saksalainen huumorintaju on maailmankuulua... tunnetusti...Na ja...sicherlich als solches ein schönes Motorrad, aber für Ducati finde ich ein designtechnisches Desaster. Oder besser ein Armutszeugnis.
Selbst wenn die 999 nicht jedem gefiel. Sie war eigentständig, ein Gesicht in der Menge. Auch die oft verschmähte SSie hat ein eigenständiges schlankes Design.
Aber das hier. Das ist eine Katastrophe. Ein Mix aus Triumph, Honda und MV-Agusta. Von Hyosung hätte ich sowas erwartet, aber von Ducati finde ich sowas traurig.
zeige Bild in Originalgrösse
" En tosiaan tiedä kuka kuskaa SBK:n kyydissä matkustajaa, sen verran epämukavaa olettaisin hattuhyllyllä olevan. "
Ihan sama minkä japanilaisen sohvan takapenkillä olet kuskannut neitokaisia, kysymys olí Ducatin SBK-mallin takapenkistä. Jos olisit kopioinut lauseen lisäksi koko kappaleen niin asia ei olisi irronnut yhteydestään..." En tosiaan tiedä kuka kuskaa SBK:n kyydissä matkustajaa, sen verran epämukavaa olettaisin hattuhyllyllä olevan. "
höh - jos tollasia neitoja olis kyytiin tulossa niin eikö muka hemmmot ottais kyytiin ?
(mä olen kyytsännyt "vapaaehtoisia" - mutta rykkösellä - sitä ei varmaan luokitella SBK:ksi![]()