• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducati 1098 julkaistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
" En tosiaan tiedä kuka kuskaa SBK:n kyydissä matkustajaa, sen verran epämukavaa olettaisin hattuhyllyllä olevan. "

höh - jos tollasia neitoja olis kyytiin tulossa niin eikö muka hemmmot ottais kyytiin ?
(mä olen kyytsännyt "vapaaehtoisia" - mutta rykkösellä - sitä ei varmaan luokitella SBK:ksi :-)
Ihan sama minkä japanilaisen sohvan takapenkillä olet kuskannut neitokaisia, kysymys olí Ducatin SBK-mallin takapenkistä. Jos olisit kopioinut lauseen lisäksi koko kappaleen niin asia ei olisi irronnut yhteydestään...

Juuri näitä oleellisia kommentteja on mukava lukea ja ketju pitenee...
thumbs-up.gif
Lukasinpa huvikseni sen viestin mistä tuo lainaus on ja voihan sen hyvinkin ymmärtää niin kuin pekko5 siihen vastas.

Ei sillä et tuo tekis pekon viestiä sen sisällöllisemmäksi, mutta eipä tämä eikä pekon lainaama viestikään enempiä tarjoile.

" En tosiaan tiedä kuka kuskaa SBK:n kyydissä matkustajaa, sen verran epämukavaa olettaisin hattuhyllyllä olevan. "

höh - jos tollasia neitoja olis kyytiin tulossa niin eikö muka hemmmot ottais kyytiin ?
(mä olen kyytsännyt "vapaaehtoisia" - mutta rykkösellä - sitä ei varmaan luokitella SBK:ksi :-)
Ihan sama minkä japanilaisen sohvan takapenkillä olet kuskannut neitokaisia, kysymys olí Ducatin SBK-mallin takapenkistä. Jos olisit kopioinut lauseen lisäksi koko kappaleen niin asia ei olisi irronnut yhteydestään...

thumbs-up.gif
Lukasinpa huvikseni sen viestin mistä tuo lainaus on ja voihan sen hyvinkin ymmärtää niin kuin pekko5 siihen vastas.

Ei sillä et tuo tekis pekon viestiä sen sisällöllisemmäksi, mutta eipä tämä eikä pekon lainaama viestikään enempiä tarjoile.
Aivan turhaa jänkätystä joka ei kuulu asiaan.

Hinnat Italiassa:
Perusmalli 17 000 €
S-malli 21 000 €

Jos noihin laskee rajummat alvit päälle ja 20 % autoveron niin sen logiikan mukaan hinta olisi suomessa 23 000 € ja 29 000 €, mutta katsotaan mitä nikke keksii  
biggrin.gif
.

Millaiset Italian verot noihin hintoihin sisältyy ? Verottomasta hinnastahan olisi helpohko arvioida lopullinen hinta.

Kuinkas nyt käy myymättömien 999:en jos uudempien pyörien hinnat saattavat jopa jäädä alle ? -25% ?  
tounge.gif

thumbs-up.gif

Aivan turhaa jänkätystä joka ei kuulu asiaan.
Mutta toi pekon lainaaman viestin sisältö oli täyttä asiaa? Sen ainakin pitäisi olla, että se 'oikeuttaisi' antamaasi vahvasti kriittiseen kommentiin pekolle.

sanoi:
1098 Deposits going big

According to our factory insiders, Ducati looks likely to have a monster hit on its hands with the 1098.

So far, Ducati UK is believed to have taken in excess of 100 full deposits for the new superbike with dealers reportedly taking between one and three new deposits a day.
Linkki
MCN:n mukaan kova hitti olis tuo 1098 jo alussa.

pakko itekkin sanoa et on tuo hieno pyörä, ei näytä miltään erikoiselta vaan löytyy tuttuja piirteitä muista merkeistä.

itelläkin alla tehoja 60+, niin ei sillä oo niin väliä kun saa sillä V-twinin paukutuksella pienen keskustan sekasin, toivottavasti suhde kestää useamman vuoden.

1098 S, hinta hieman alle 30kEuroa. Sweet, but salty  
biggrin.gif

Joko uusista huoltoväleistä ja niiden hinnoista on tietoa?

Nätti pyörä! Kyllä italiaanot muotoilun osaa. Eri asia on sitten laitteen toimivuus. Runko näyttää olevan sama, mistä Teutulin pojat Orange County Chopperissa tekevät omat pyöränsä.
smile_org.gif

Ducatit toimivat kuin sveitsiläinen kello - no problems, kunhan niitä muistaa huoltaa!

Hinta näyttäis olevan strategiset pari tonnia enemmän kuin itse arvelin... mutta sehän nyt on selvää, ettei suomessa ikinä ole hinnat olleet kovin matalat näissä. Ehkäpä tollasessa on tinkivaraa sitten?!?

No ei tuon normaalin 1098 hinta mielestäni ole paha ollenkaan, jos muistelee taannoin näitä **9 sarjalaisia..Ja tuo uusi on vielä hyvän näköinen ja ominaisuuksiltakin varmasti loistolaite!

Vähän alkaa jo tuommoinen Ducati kiinnostaa, eikä tuo hintakaan nyt niiin paha ole, kun omaan lussuun sohvaankin budjetoitu tänä vuonna yli kymppitonni enemmän.
ghostface.gif

Onhan tuo aivan uskomattoman hieno monivärisenä. Hinta on ehkä vähän suolainen minun makuun, mutta ei auta kuin odottaa pari vuotta.

Vaikka yleensä olen yksinkertaisten kuosien/värien ystävä moottoripyörissä(kin), saa tuo 1098 S Tricolore kuolan valumaan. Todella hieno. Tuo on jo mielestäni ns. instant classic.

http://www.ducati.com/it....LORE-07
Pakko avautua.

Suorastaan kuola valuu suupielistä.
On tosiaan varauksetta parasta mitä kyykkäririntamalla on hetkeen pitkään nähty. Punainen näyttää tuon rinnalla harmaalta.

Back