Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, kannattaa hakea NPM:stä tuo TM36:nen, jos semmosen aikoo laittaa. GermaanitEttä se siitä ABP-Racingin asiantuntemuksesta![]()
Hmm.. jos sulla on kerta suoravetonen, niin mikset nakkaa sitä koko orggisboksia mäkeen? Lyhyt kiihdytyssuppilo ja siihen joku pipercrossin sukka päälle.ABP:ltä tuli vastausta "mitä vittua?" mailiini, että vaihda k&n suodatin ja puukota ilmapoksi (mikä olikin jo tehty) niin alkaa toimimaan 17,5, 130 suuttimilla. Vaikuttaako ilmanputsarin vaihto oikeasti noin paljon, tietääkö/arvaako kukaan?
Jokohan käppyrät on keritty laittamaan nettiin? Kiinnostaisi nähdä vaikutus paperilla.Kyllä se TM 36 auttaa huomattavasti. Kiihdytyspumppuko vai mikä tuossa sen eron tekee, mutta ei tarvi nojailla eikä nykiä, niin keula nousee 1:llä. Heppoja tuli 1 lisää huipputehoon ja yläpäässä käyrät suoristu huomattavasti, vaikka säädöt olikin pielessä. Laitan käppyrät nettiin, ku kerkiin.
Tollasta minäkin oon hiukan meinannu, kaasari vaihtoon ja suppilo ja filsu siihen päähän. Samalla kevenis viel enemmän.Hmm.. jos sulla on kerta suoravetonen, niin mikset nakkaa sitä koko orggisboksia mäkeen? Lyhyt kiihdytyssuppilo ja siihen joku pipercrossin sukka päälle.ABP:ltä tuli vastausta "mitä vittua?" mailiini, että vaihda k&n suodatin ja puukota ilmapoksi (mikä olikin jo tehty) niin alkaa toimimaan 17,5, 130 suuttimilla. Vaikuttaako ilmanputsarin vaihto oikeasti noin paljon, tietääkö/arvaako kukaan?![]()
Sitten hakemalla hakee itse säädöt kohdalleen..
Mun arvaus on että ilmanputsarin merkillä (KN vs itseöljyttävä) ei juuri ole merkitystä. Ilmanottoaukon (orggis vs 3*3) koolla voi niinkin olla.Vaikuttaako ilmanputsarin vaihto oikeasti noin paljon, tietääkö/arvaako kukaan?
Vesku
Melkeinpä suositeltavaa seuraavalle "TM36-uhrille", on nimittäin sen verran vattumainen laittaa paikalleen... Ei mennyt mulla ihan ekalla reikään ilman luikasteita, ainakaan valot päällä.Hmm.. jos sulla on kerta suoravetonen, niin mikset nakkaa sitä koko orggisboksia mäkeen? Lyhyt kiihdytyssuppilo ja siihen joku pipercrossin sukka päälle.![]()
Sitten hakemalla hakee itse säädöt kohdalleen..
tuo alipaine kaasari toimii nimensä mukaisesti alipaineen vaikutuksesta. jos suodatin poksi poistetaan tai ilman saantia muutetaan kaasari ei toimi oikein. sen takia suutin sarjoissa tulee yleensä uusi jousi kaasariin... sekavaa tekstiä mutta suunnilleen näin se menee ymmärtääkseniNiin ja paljastetaan tietämykseni taso: Miksi alipainekaasariin ei voi laittaa kiihdytyssuppiloa?![]()
Vesku
ei ole vielä käyrä tullut. pari kuukautta vissiin menee. tilasin e-malliin sopivan kun tuo mun crd:n kannukin on siihen tarkoitettu. joka taas tarkottaa sitä ettei sovi vakiokäyrään.Joko Karban on kokeillut CRD:n käyrää? Kuis pelittää? Eiks sulla sellanen ollut tulossa?
Kyllähän se mä olinolikos se itse kalpa tänään lavangossa ajamassa? tajusin vasta kun otit kypärän pois, joten en kiinnittänyt huomiota paljon ajoosi, mutta et kyllä ihan hitain ollu. kotarit meni kyllä aika kovaa![]()
Eli tarkoituksena olis poistaa vanha kaasari ja laittaa tilalle Mikunin TM36 kiihdystyspumpula, samalla sitten puhkasta ilmaboksi. Toivottavasti esim. pyöräkaista suostuisi hiukan konsultoimaan tässä kaasarioperaatiossa. Miten se kaasari sinne saadaan ja mitä kaikkea muuta? saastehimmelit? Suuttimet? Apuva![]()