Kyllähän se vähän luistelee, mutta hakee aika nopeasti pidon takaisin. Ainakin tiukemmassa jarrussa saa helposti nättejä sladeja aikaiseksi, mutta takapää ei mene ns kokonaan lukkoon.Eli miten iso sen moottorijarruvoiman pitää olla että se pirun kytkin aukee? Tänään menin batlax 003 kanssa mutkiin, ja luistelee pahasti ku löysää kytkimen, liian kylmä keli, vaan oisko jotain muuta. Enx mä osaa?Hakusessa ollaan nyt tyystin. Kuten jo aiemmin mainittiin hetian00 toimesta, luistokytkin ei toimi mitenkään ylöspäin vaihdettaessa. Luistokytkimen tarkoitus on estää takapyörän lukkiutuminen alaspäin vaihdettaessa suurilla moottorinkierroksilla esim. rata- ajossa mutkaan ajettaessa.vaan riittääkö pieni kaasun hölläys avaamaan luitokytkomen?
Yksi varoituksen sana muille bladen kanssaomistajille koskee katteita. Noi mun katteiden kiinnitykset on nyt jo niin löysät, etteivät ne enää pysy paikallaan radalla. Käytin niitä BW:llä ja heidän "korjaus" oli minulle annettu 2-puoleinen teippi jolla liimataan sivukatteet katteiden pohjaosaan. Ymmärsivät kyllä etten ollut tähän korjaukseen kovin tyytyväinen...
Katsoo nyt mitä maahantuoja kommentoi tuohon kateasiaan. Katteiden muoviset kynnet on sen verran kuluneet hiekan, veden ja tärinän vaikutuksesta ettei ne enää yksinkertaisesti sido toisiaan tarpeeksi tiukasti yhteen. Ilmeisesti mulla on ensimmäinen pyörä jossa noi katteet on alkaneet repsottaa, mutta veikkaan etten tule olemaan viimeinen.