• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW Strikes Back !.... till The Final Victory

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

BMW Strikes Back !.... till The Final Victory - kohti lopullista voittoa

• 1. Level 1 = Olen kuullut juttuja, ajokokemuksia ei ole (vielä)

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Level 2 = Olen ollut ~ vuoden BMW-omistajana

Ääniä: 1 100,0%
  • 3. Level 3 = Omistajana 2 - 4 vuotta, jaksaa vain kiinnostaa

• 4. Level 4 = Omistajana 5 - 8 vuotta. Aina vaan suu virneessä

• 5. Level 5 = Omistajana 9 - 12 vuotta. Mitäs hyvää vaihtamaan

• 6. Level 6 = Omistajana 13 - 20 vuotta. Eikös tämä jo kerro jotain..

• 7. Level 7 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 100tkm ongelmitta

• 8. Level 8 = Takana useita Beemereitä. Ainakin 150tkm ongelmitta

• 9. Level 9 = Yli 200 tkm takana. Korkeintaan malli voi vaihtua...

• 10. Level 10 = Ajan vain BMW:llä. That´s it.

• Ääniä yhteensä
    1
Mitähän tuohon nyt pitäisi sitten sanoa. Itsellä ei ole kuin 4 puimuria, tosin yksi niistä on nelipyöräinen. Mutta yhteensä puimurihevosia on tallissa liki 800 eli aika hyvän kokoinen karja.

Kun ekan puimurin hankin 1986 olin myyty laadun osalta. Eikä ole pettymyksiä tullut. Kilometrejä on takana ihan riittävästi puimureilla, jos toki monilla muillakin merkeillä. Mutta vaikea olisi vaihtaa toiseen merkkiin. Ehkä takaisin Goldwingiin?

t. Repa
No hei siis onko noissa sun puimureissa tosiaan 200 hummaa per peli ? Taitaa olla virkeä kotilo ?

Kyykky Bmw:tä on tullut koitettua, ihan positiivinen fiilis jäi
kyseisestä pelistä. Ehkä jossain vaiheessa voisi harkitakkin...

Luettuani alkukommentin by Mr McHuurre: pistäppä Huurre aamulääkitys kuntoon niin heräät tuosta unesta...
biggrin.gif
biggrin.gif

Natsi vaan tietää kuinka koneet ja laitteet tehdään! ei voi mitään...nipponia ei ole ollut ei autoa eikä pyörää...jumala mua armahtakoon ettei ikinä tulisikaan

Joku viisas on sanonut että 150hv ei ole urheiluauto ja 2.0 on limsapullo...kui se sitten menisi pyörissä?
biggrin.gif

Noista mopoista ei kokemusta. Mutta BMW:stä kyllä muuten.
Ollut 316i -90,316i -00, 325ci -03 118d -05 118d -08.
Hyviä vehkeitä on ollut.

Joku viisas on sanonut että 150hv ei ole urheiluauto ja 2.0 on limsapullo...kui se sitten menisi pyörissä?
biggrin.gif
No jos nyt alkuun tuplais noi tehot.
Sylintereitä mopoon vähintään neljä ja autoon vähintään kahdeksan.

Ja sitten pitäis painot saada kohdilleen. Mopo alle 200 kg ja auto alle 1500 kg niin alkaa teho/painosuhteet olla kohdallaan. Ja vakuutusyhtiön edustaja hykertelee käsiään.

No minulla on vielä matkaa noihin lukuihin. Ainakin painojen osalta... Eli pappamallilla ajelen nyt, ja jatkossakin.

t. Repa

biggrin.gif
No jos nyt alkuun tuplais noi tehot.
Sylintereitä mopoon vähintään neljä ja autoon vähintään kahdeksan.

Ja sitten pitäis painot saada kohdilleen. Mopo alle 200 kg ja auto alle 1500 kg niin alkaa teho/painosuhteet olla kohdallaan. Ja vakuutusyhtiön edustaja hykertelee käsiään.

No minulla on vielä matkaa noihin lukuihin. Ainakin painojen osalta... Eli pappamallilla ajelen nyt, ja jatkossakin.

t. Repa

BMW auto on joskus ollut (520i) ja vikalista oli aivan mykistävä, pyöräthän on varmaan ihan hyviä... Tänä vuonnahan se bemari tulee superbikeen näyttään duculle ja japseille miten se homma oikein hoidetaan.

Omalta kohdaltani tuo äänetys jäi valitettavasti tekemättä, koska oikeaa vaihtoehtoa ei ole löytynyt. Tuosta äänestyksestä puuttuu ainakin yksi vaihtoehto. Mikä numero se sitten olisi, niin sen saa aiheen aloittaja ihan itse päättää. Vaihtoehto xx en ole vielä ollut BMW:n omistaja ja tuskin tulen ikinä olemaan.

Omalta kohdaltani tuo äänetys jäi valitettavasti tekemättä, koska oikeaa vaihtoehtoa ei ole löytynyt. Tuosta äänestyksestä puuttuu ainakin yksi vaihtoehto. Mikä numero se sitten olisi, niin sen saa aiheen aloittaja ihan itse päättää. Vaihtoehto xx en ole vielä ollut BMW:n omistaja ja tuskin tulen ikinä olemaan.
Tuntuu niin pahalta tuo ylenmääräisen negatiivisuuden tuoksu, että pitää antaa oma, vaatimatonkin, panos palautteen muodossa.
smile_org.gif

Ei tällaisessa threadissa voi olla vaihtoehtoa "ei koskaan", koska se sotii perusajatusta vastaan (BMW on lyömätön, sanokaa juntit mitä sanotte).
Sori, pääsi tuo sivupersoona lausumaan mielipiteensä minun siihen mitenkään puuttumatta tai mitenkään pyytämäti. Kuiteski, vannomati paras...
062802moto_prv.gif

Hmmm... Vuonna 1977 Yamaha 350RD, sitten toinen samanlainen nuorempi, sitten tuutti, toinen tuutti, CB 1100, sitten tulin herätykseen: BMW K 100 RT, K1100 LT, K 1200RS, K 1200LT, ohessa F 650, K 1200GT, sitten näin valon = 1200 GSA. Ei vaihtohaluja tällä hetkellä. Ajettu lähemmäs 600 000km, joista Bemareilla lähes 500 000. BMW-aikana ei yhtään menoa hiljentävää teknistä vikaa.

Mihinkäs levelillä tällä sijoittuisi?
wink.gif

mykistävää ja henkeäsalpaavaa kirjoitusta huurteelta
biggrin.gif
kuinkahan monta yötä se on valvonut lukiessaa varmaan noita perä vitutus topicceja
tounge.gif
kun tän heitti ilmoille. tosiaan totta joka sana minkä tohon rustasi. samaa mieltä sinä että vanhoilla baijerin tuotteilla voi mennä vaikka alaskaan pilkille niin ja kai se on se huurre sielläkin käyny?
biggrin.gif
ilman ongelmia. nykysistä en tiedä ku en ole paremmin tutustunut.

Level 1.Matkasohvien omistajilta usein kuultu kommentti on,että viimeinen pyörä on sitten Gold Wing tai Bmw:n vastaava.Kaikkia muita on jo kokeiltu,näihin päädytään.
Mulla lähtee 25:s kesä josta viimeiset 8vuotta japsi-nakulla.
Jos pyörässä täytyy olla seuraavat kriteerit:kardaani,hyvä säänsuoja,paljon tavaratilaa,stereot,vakkari,jne niin listasta jää puuttuu enää se tärkein eli turvallisuus.Sitä ei pyörään saa rahallakaan.Aivan sama ajaa autolla,Wingin ja LT:n hinnalla saa jo Mersun.

kyllä nykyään saa pyörään aika mukavasti varusteita jos vaan on valmis siitä maksamaan. ja onko se auto sitten sen turvallisempi. eikä 36 tonnilla kummosta mersun rohjaketta saa. esim mesen s 65 amg maksais noin350 tuhatta muutaman kuukauden ootolla
biggrin.gif
samalla tavalla sekin romuttuu. olipa taas epäselvä sepustus
biggrin.gif

Level 1.Matkasohvien omistajilta usein kuultu kommentti on,että viimeinen pyörä on sitten Gold Wing tai Bmw:n vastaava.Kaikkia muita on jo kokeiltu,näihin päädytään.
Mulla lähtee 25:s kesä josta viimeiset 8vuotta japsi-nakulla.
Jos pyörässä täytyy olla seuraavat kriteerit:kardaani,hyvä säänsuoja,paljon tavaratilaa,stereot,vakkari,jne niin listasta jää puuttuu enää se tärkein eli turvallisuus.Sitä ei pyörään saa rahallakaan.Aivan sama ajaa autolla,Wingin ja LT:n hinnalla saa jo Mersun.
No tässähän se puhuu oikein Suuren Asiantuntijan ääni...  
nixweiss.gif

Ajele ihan rauhassa sillä nakujapsillasi ja tule onnelliseksi!

t. pozo

062802moto_prv.gif

Back