Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hei siis onko noissa sun puimureissa tosiaan 200 hummaa per peli ? Taitaa olla virkeä kotilo ?Mitähän tuohon nyt pitäisi sitten sanoa. Itsellä ei ole kuin 4 puimuria, tosin yksi niistä on nelipyöräinen. Mutta yhteensä puimurihevosia on tallissa liki 800 eli aika hyvän kokoinen karja.
Kun ekan puimurin hankin 1986 olin myyty laadun osalta. Eikä ole pettymyksiä tullut. Kilometrejä on takana ihan riittävästi puimureilla, jos toki monilla muillakin merkeillä. Mutta vaikea olisi vaihtaa toiseen merkkiin. Ehkä takaisin Goldwingiin?
t. Repa
Kotilossa kolmisensataa...No hei siis onko noissa sun puimureissa tosiaan 200 hummaa per peli ? Taitaa olla virkeä kotilo ?
No jos nyt alkuun tuplais noi tehot.Joku viisas on sanonut että 150hv ei ole urheiluauto ja 2.0 on limsapullo...kui se sitten menisi pyörissä?![]()
No jos nyt alkuun tuplais noi tehot.Joku viisas on sanonut että 150hv ei ole urheiluauto ja 2.0 on limsapullo...kui se sitten menisi pyörissä?![]()
Tuntuu niin pahalta tuo ylenmääräisen negatiivisuuden tuoksu, että pitää antaa oma, vaatimatonkin, panos palautteen muodossa.Omalta kohdaltani tuo äänetys jäi valitettavasti tekemättä, koska oikeaa vaihtoehtoa ei ole löytynyt. Tuosta äänestyksestä puuttuu ainakin yksi vaihtoehto. Mikä numero se sitten olisi, niin sen saa aiheen aloittaja ihan itse päättää. Vaihtoehto xx en ole vielä ollut BMW:n omistaja ja tuskin tulen ikinä olemaan.
Ihan tyypillinen bemarimiehen tarina.Ajettu lähemmäs 600 000km, joista Bemareilla lähes 500 000. BMW-aikana ei yhtään menoa hiljentävää teknistä vikaa.
Ei tolla kalustolla.Level 1
Ajokokemusta ei ole eikä tule![]()
No tässähän se puhuu oikein Suuren Asiantuntijan ääni...Level 1.Matkasohvien omistajilta usein kuultu kommentti on,että viimeinen pyörä on sitten Gold Wing tai Bmw:n vastaava.Kaikkia muita on jo kokeiltu,näihin päädytään.
Mulla lähtee 25:s kesä josta viimeiset 8vuotta japsi-nakulla.
Jos pyörässä täytyy olla seuraavat kriteerit:kardaani,hyvä säänsuoja,paljon tavaratilaa,stereot,vakkari,jne niin listasta jää puuttuu enää se tärkein eli turvallisuus.Sitä ei pyörään saa rahallakaan.Aivan sama ajaa autolla,Wingin ja LT:n hinnalla saa jo Mersun.