Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkohan tähänkin soppaan on lusikkansa lyödä vaikka kaikki taitaa olla jo sanottu..Kauhea GS-kuume meneillään ...
- liian korkea minulle ? (olen 178 cm hukkapätkä ja Panissakin menee välillä varvustamiseksi)
- tottunut hyvään tuulensuojaan, Gessussa paljon vaatimattomampi ==> mitenkähän tuulen tuiverrukseen taas tottuu ?
- täriseekö kuitenkin ajossa häiritsevästi (Pani käytännössä lähes tärinätön)
- miten pitkät matkat eli rautaperseet sujuu, ..
- kauhea kura- ja vesilinko, ...
- kuiva kytkin, ei paljon luistatella ...
- karun näköinen laite, vaimon eka kommentti oli että "ei ikinä meidän taloon"
- kestävyys: perinteisesti BMW ollut kestävä merkki, ...
Eipä ole Gessulla tullut ajetuksi metriäkään, mutta minusta se on aivan loistava mopo siitä huolimatta. Pannarini edellinen omistaja nimittäin vaihtoi GS:n, joten minun pelimerkkini riittivät himoitsemaani matkapyöräänNämä asiat on itsellä nyt jo "listalla" pohdittavana:
- liian korkea minulle ? (olen 178 cm hukkapätkä ja Panissakin menee välillä varvustamiseksi)
- tottunut hyvään tuulensuojaan, Gessussa paljon vaatimattomampi ==> mitenkähän tuulen tuiverrukseen taas tottuu ?
- täriseekö kuitenkin ajossa häiritsevästi (Pani käytännössä lähes tärinätön)
- kuiva kytkin, ei paljon luistatella ==> kestääkö enemmän kuin 50.000 km ?
- karun näköinen laite, vaimon eka kommentti oli että "ei ikinä meidän taloon"
- kestävyys: perinteisesti BMW ollut kestävä merkki, mutta viime vuosina on tuntunut että uudempien Bemujen kuskit vierailee takuuasioissa aika taajaan pajalla <=> laatu ei ole esim. Hondan tasolla enää ? (takuuaikana ei tietysti niin väliä, mutta tuleeko kallis pyörä ylläpitää takuuajan jälkeen, CAN-väylineen, softineen yms.)
Tämä on käsittääkseni hyvin yksilökohtainen asia ja yksi bokseri kuluttaa enemän, toinen vähemmän ja kolmas ei lainkaan.Tuon öljyn kulutuksen tuosta edellisestä nappasin:
- paljonko se oikein käytännössä kuluttaa ?
Eli paljonko sitä pitää olla mukana![]()
![]()
Tästä vääntökone-käsitteen erilaisesta merkityksestä jo aloittajaa varoitinkin.- Kytkintä voi säästää kun ei käytä kovin paljon kierroksia lähdössä. GS:ssä on nimittäin sellainen traktorivääntö että se lähtee lähes tyhjäkäynnillä liikkeelle.