• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW pyörien omistajat ilmoittautukaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikko jo takana 04 mallin isolla gessulla, kylläpäs tuntuu mopottelu paremmalta kuin moneen vuoteen.. Ikinähän mun ei pitäny pemareihin koskea.. Kohta varmaan vuorossa lukulasit ja eturauhasvaivat:;):

Viime perjantaina vaihtui gsx1250fa vm. 2011 k1300s:ään. Noin 500 kilsaa oon ehtiny ajaa ja hyvältä tuntuu.

jlik sanoi:
Viime perjantaina vaihtui gsx1250fa vm. 2011 k1300s:ään. Noin 500 kilsaa oon ehtiny ajaa ja hyvältä tuntuu.

Nonnih! :thumbup:

Mutta muista tallettaa puhelimeesi:
- BMW Road Service number
- BMW Road Assistant n:o
- BMW Service Default number
- BMW International Road 24 Help Desk
- BMW Europe Towing Service
- jne...

Onnittelut kaikesta huolimatta- tai juuri sen takia!:D

mchuurre sanoi:
Nonnih! :thumbup:

Mutta muista tallettaa puhelimeesi:
- BMW Road Service number
- BMW Road Assistant n:o
- BMW Service Default number
- BMW International Road 24 Help Desk
- BMW Europe Towing Service
- jne...

Onnittelut kaikesta huolimatta- tai juuri sen takia!:D

Joo, hyviä neuvoja, kiitoksia. Ja nuo samat toiminnot on myös AL:n Plus-jäsenellä. Oli tuo jäsenyys myös gsx:n aikana.

Uusi BMW:n omistaja täällä huutelee.
Keväällä romuttuneen Suzuki Bandit 1250:n korvaajaksi tuli ostettua BMW K1200R Sport '07. Muutaman sadan kilometrin jälkeen vielä hymyilyttää, saa nähdä kuinka kauan..

HO266 sanoi:
No niin tähän kai sitä kuulemma lopuksi päädytään: R1200 GS tuli taloon.:right:

Onneksi olkoon. Gessulla on sitten hyvä lähteä jutaamaan ens kesänä (jos jutaus järjestyy). :p

KTM kurvailujen jälkeen paluu BMW kantaan mallilla K1200R -08. Kolmas Bemari tähän mennessä ja toivottavasti pitkäaikainen seuralainen tällä kertaa.
Hyvältä tuntuu ja näyttää. :orgmp:

Back