Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Kävin eilen jo kurkkaamassa tulevaa pyörää... Nimilappukin oli päällä:
![]()
Go-Za sanoi:Uusin Tekniikan Maailma (12/15) putosi postiluukusta tänään. Lyhyt testi tehty tällä XR:llä, jutussa pyörää verrataan enemmänkin Gessuun (??!!) ja sanotaan että moni Gessun omistaja tulee vaihtamaan tähän??
Itse en kyllä tätä kyllä usko! Ihan oma konseptinsa tämä "sportti-adventure" ja ainakin omasta mielestä tämä kiinnostaa keskimäärin nuorempia kuin GS.
Ulkomaiset lehdethän on verrannu tätä enemmänkin "sporttipyöriin".
Eli just niinkun minä??!!Bone sanoi:jos ei pakottava tarve olla joku täysi trendipetteri aja kaiken muun yli.
Keppi olis kiva... mutta ovatpa KTM:t ja Africa Twinit ajaneet vaikka mitä aavikoita ketjuilla...viromi sanoi:Hieno pyörä. Mieli tekisi mutta nuo ketjut ahdistaa. Olisi minulle tarpeeksi sporttinen kepilläkin.
Go-Za sanoi:Eli just niinkun minä??!!
.
.
.....
.
.

Missäköhän sitä on saanu koeajaa?? Briteissä taitaa olla yks koeajopyörä, mutta missä muualla?jowin sanoi:Kävin viime viikolla koeajamassa tuon XR:n
Go-Za sanoi:Missäköhän sitä on saanu koeajaa?? Briteissä taitaa olla yks koeajopyörä, mutta missä muualla?
Go-Za sanoi:TM:llä oli keajettavana maahantuojan pyörä. Missään muualla (Suomessa) tätä pyörää ei ole edes nähtävänä saatikka sitten koeajettavana. Pysyvät piilossa perjantaihin asti.
Go-Za sanoi:TM:llä oli keajettavana maahantuojan pyörä. Missään muualla (Suomessa) tätä pyörää ei ole edes nähtävänä saatikka sitten koeajettavana. Pysyvät piilossa perjantaihin asti.
Eli just niinkun minä??!!
Keppi olis kiva... mutta ovatpa KTM:t ja Africa Twinit ajaneet vaikka mitä aavikoita ketjuilla...
Ja se keppi tarkoittaisi n. 20kg lisää painoa!
Ok, tommoseen häppeninkiin on varmaan sitten maahantuojan lupa. Ja näköjään muutenkin "lepsuillaan" tuosta virallisesta lanseerauspäivästä.Minä ajoin tuon BMW Road Show kiertueella 3.6.2015 klo 14.15