• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW:n uusi urheilullinen seikkailupyörä S1000XR (???)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Slipariksi tää!!

Mutta joo, oli mulla asiaakin.

Olihan tossa clipissä kuitenkin se tärkein.... asia :p.
Aikasen kohdillaan noi mustat tumpit tohon kamppeeseen.
Catti pitää soundin suht asiallisena ilman killereitäkin.....
itse asiassa taitaa luonnossa kuulostaa paljon paremmalta
kun ei killerit vedä "niin tiukaksi".

Orkkisvaimennin pilaa aika monta pyörää totaalisesti, mutta
tässä XR:ssä ollaan kyllä aivan asian äärilaidalla :kääk:.

Desibelit ei tosiaan aina "ratkaise", vaikka niitä kovasti mittaillaankin.
Toki silloin täytyy jonkunlaisen kohtuuden puitteissa liikkua sen mölyn suhteen.

Bone sanoi:
Orkkisvaimennin pilaa aika monta pyörää totaalisesti, mutta
tässä XR:ssä ollaan kyllä aivan asian äärilaidalla
Pikkasen samaa mieltä juu. Miksi ihmeessä ei voitu laittaa samaa pikkukivaa nysää mikä on S1000R:ssä??

Go-Za sanoi:
Pikkasen samaa mieltä juu. Miksi ihmeessä ei voitu laittaa samaa pikkukivaa nysää mikä on S1000R:ssä??

Niinno.... Mutuna vois heittää, että mallilla / asioilla "seikkailu, off foad jne." ja sitä kautta eri markkina-alueiden
"metsäpalomääräykset".... tai mitä ne nyt kapulakielellä ovatkaan... vaativat muutama kilometriä
kipinäverkkoa ja kammioita vaimentimeen. Loputulos on sitten parhaimmallakin yrityksellä
jonkinlainen "aitokiukaan malli" pultattuna pyörään kiinni :p.

Tuo Cobrakin on listalla.. Härskin näköinen ainakin. Storm lupaili tilailla Leovincen 500 € kulmille, mielellään kannattaa kotimaista puljua.
Renkaista kokemukset myös kiinnostaa. Paljoko orkkikset on mennyt porukoilla? Vaihtohan se on kesällä edessä kuitenkin ennen pidempiä reissuja.

jonijii sanoi:
Paljoko orkkikset on mennyt porukoilla? Vaihtohan se on kesällä edessä kuitenkin ennen pidempiä reissuja.
Orkkikset on eri kaupoissa eri renkaat. Biketeamin (Vantaa) pyörissä oli Pirelli Rosso II:t jotka kestää n. 5-6tkm (eli ihan vääränlaiset renkaat tähän!)
Alle kannattaa laittaa PR4 GT, Metzeler Roadtec 01 tai Dunlop Roadsmart III.

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Orkkikset on eri kaupoissa eri renkaat. Biketeamin pyörissä oli Pirelli Rosso II:t jotka kestää n. 5-6tkm (eli ihan vääränlaiset renkaat tähän!)

Jaa ne vaihtelee liikkeittäin.. Mulla tais olla Dunlopit, niilläpä ehkä vielä kevään ajelee. Mielellään sais kestää sen reipas 8 t, ettei tarvi jatkuvasti olla kumikorjaamolla matkatessa.

Täällä Lounais-Suomessa Biketeamin pyörissä oli alla Bridgestonen kumit. Kahdenkympin aikana meni kaksi takasta (9tkm / 11tkm) ja yksi etunen. Nyt on alla Roadtec 01 molemmissa päissä, mutta kilometrejä vasta parisataa ajettuna. Suosituksia ja kommentteja joutuu siis vielä odottelemaan. Mustat ja pyöreähköt joka tapauksessa.

Knaku sanoi:
Mutta tuskin siellä mitään mulle ois.
Sä et edes kuulu kohderyhmään. Mutta semmosta välittämistä se on sielläkin! (Mulla olis kuiteski salaisuus, Bolt on liittynyt FB:iin!)

Go-Za sanoi:
Se on semmonen feisbook...

Facebook+in+a+nutshell+twitter+is+the+same+thing+without_4ccfa4_3388695.jpg

:grin:

Go-Za sanoi:
(Mulla olis kuiteski salaisuus, Bolt on liittynyt FB:iin!)

Mä tiedän, kertoi mulle. En tiedä onko vielä käynyt omalla profiilillaan katsomassa mitä sinne on luotu... :grin:

Go-Za sanoi:
Orkkikset on eri kaupoissa eri renkaat. Biketeamin (Vantaa) pyörissä oli Pirelli Rosso II:t jotka kestää n. 5-6tkm (eli ihan vääränlaiset renkaat tähän!)

Mulla tuli kaupasta (Romu-Heino/Espoo) tänä kesänä Bridgestone T30 sarjalla.
Nyt ajettu vajaa 6 000km ja vielä ihan ok. Ei valittamista, ihan hyvin pysyny kuosissa ja pyörä pysyny latu-uralla pääpiirteittäin ainakin :)
Eiköhän niillä tän loppukauden ainakin sitkuttele.
Vaihtuu merkki joka tapauksessa kun siirryn seuraavaksi 200/55/17 kokoon takana (T30-sarjaa ei löydy tota kokoa).

2017 S100XR (ja S1000R) saavat Euro 4 -standardin mukaisen moottorin myötä 5 lisäheppaa ja lisää painoa. XR:ssä painonlisäys on jopa 10kg!
Lue lisää Rallienglanniksi täältä.

Go-Za sanoi:
2017 S100XR (ja S1000R) saavat Euro 4 -standardin mukaisen moottorin myötä 5 lisäheppaa ja lisää painoa. XR:ssä painonlisäys on jopa 10kg!
Lue lisää Rallienglanniksi täältä.
Olisko kyse kantavuuden 10 kg lisäyksestä? Payload?

Back