Go-Za sanoi:Jep, kohta AVK:lla myytävänä!
Mitä kävi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Jep, kohta AVK:lla myytävänä!
hidas57 sanoi:Shifteri oli kun ajoit, mutta et kokeillut?![]()

Go-Za sanoi:1000km huolto maksaa melko tarkkaan 200 eurokolikkoa... Se on mulla nyt tehty (toiseen kertaan, tai siis kahteen pyörään)
Jep 10tkm huoltoväli.XX-xenon sanoi:tuolla menolla alkaa olla jo aivan sama vaikka olisi pitkätkin huoltovälit on, kun ei niitä pääse juuri hyödyntämään.. mut varmaan tuolla huoltoväli noin muuten on se kymppitonni ainakin?
Kaupasta (Biketeam Vantaa), siellä oli yksi varattuna asiakkaalle joka oli venkoillut kauppansa kanssa liian pitkään... (Kävi siis tuuri)mek sanoi:Mistä sait Go-Za noin pian uuden pyörän alle? EMC:n myyjä sanoi pari viikkoa sitten, että kaikki tälle kaudelle saatavat on myyty.
mek sanoi:Mistä sait Go-Za noin pian uuden pyörän alle? EMC:n myyjä sanoi pari viikkoa sitten, että kaikki tälle kaudelle saatavat on myyty.
greatLeo sanoi:Erikoiselta kuulostaa ettei tätä enää tälle kaudelle pystyisi ostamaan. Jossain on kyllä vikaa jos näin tosiaan on. Jos tällaisen nyt itse haluaisin (vaatii lottovoiton), ja vastaus olisi että tälle kaudelle saatavat myyty, niin saisivat pitää tunkkinsa nyt ja vastakin.
Koheltaja sanoi:Nettimotossa on liikkeiden ilmoituksissa kaikenlaista myynnissä mutta ei niitä välttämättä löydy lattialta. Nettimoton ilmoituksia ei päivitetä kovinkaan aktiivisesti ja uusista pyöristä löytyy jatkuvasti ilmoitukset vaikka niitä ei liikkeessä olekkaan. Nettimoton ilmoitusten kanssa ei kannata alkaa herättelemään stondista uuden pyörän hankinnassa, kannattaa soittaa liikkeeseen ennen kun lähtee lompakko levällään kirmaamaan kohti puotia.
Ei ollenkaan erikoista! Keväällä 2014 odotin 5 viikkoa silloista uutta pyörääni. Olin tehnyt tilauksen/ varauksen aivan liian myöhään!greatLeo sanoi:Erikoiselta kuulostaa ettei tätä enää tälle kaudelle pystyisi ostamaan. Jossain on kyllä vikaa jos näin tosiaan on. Jos tällaisen nyt itse haluaisin (vaatii lottovoiton), ja vastaus olisi että tälle kaudelle saatavat myyty, niin saisivat pitää tunkkinsa nyt ja vastakin.
Juffe sanoi: