Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt joKäytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.
Näkyikö ER-6 perävaloja...Nyt joKäytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.![]()
Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
nehän menee heittämällä ohitseNäkyikö ER-6 perävaloja...Nyt joKäytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.![]()
Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..![]()
Minähän se siellä vetelin. Ajelin Pasilasta Tampereen tietä Kehä 3:lle ja siitä Lahdentielle ja takaisin Pasilaan. Oli pakko. Ei voinut vaan vastustaaBongasin sut jos ajelit kehä3.sta itäänpäin.![]()
Ei ole kyllä mahkuja pestä vielä, mutta en mä ajatellut pitkään seisottaa pyörää. Heti jokapäiväiseen ajoon kun on siunkin mahdollista. Pesen varmaan viikonloppuna kun kehtaa sen tehdä työpaikan tallissa, jossa ei siis saa pyöriä pitääNyt joKäytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.![]()
Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
Pyh, tämähän on Suomen kesäJohanNYT ON TALVI...![]()
Tuossa d3-componentsin telineessä on oikea tyyli, mutta se näyttää aika hepposalta.. Mulla oli vanhassa pyörässä joku halvin mahdollinen teline mikä halkesi kilven ottaman ilmavastuksen takia.. Kai sitä pitää sitten yrittää itse siihen jotain vääntää tai sitten teettää..Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
Mikäli haluat korvata vain alkuperäisen kilpiteline/lokarin niin Evotechiltä löytyis ihan siisti ratkaisu. Jos haluat heittää myös sen alkuperäisen Suzuki kolmion putkien välistä pois niin D3componentsilta löytyis yksi vaihtoehto.
Kumpikaan ehdotetuista ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ole, mutta jäävät nuo nyt alle satasen kuluineen kuitenkin.
Mulla oli tollanen D3componentsin kilpiteline edellisessä pyörässä - Yamahan MT-01:ssä. Jos joku pyörä niin MT on sopiva laite koeponnistaa osien kestävyys. Kyseinen kilpiteline kesti, mutta osa yammun alkuperäisosista ei kestänyt, eikä kestänyt muuten Rizoman jarru-/kytkinneste säiliöiden pidikkeetkään. Eli tuossa valossa ihan ok laatua olisivat puljun telineet. Rakenne tuossa B-Kingiin tehdyssä telineessä on kyllä aika erilainen ja kuvien perusteella näyttäisi kyllä hieman heppoisemmalta, joten sen enempää en uskalla tuota kehua.Tuossa d3-componentsin telineessä on oikea tyyli, mutta se näyttää aika hepposalta.. Mulla oli vanhassa pyörässä joku halvin mahdollinen teline mikä halkesi kilven ottaman ilmavastuksen takia.. Kai sitä pitää sitten yrittää itse siihen jotain vääntää tai sitten teettää..Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
Mikäli haluat korvata vain alkuperäisen kilpiteline/lokarin niin Evotechiltä löytyis ihan siisti ratkaisu. Jos haluat heittää myös sen alkuperäisen Suzuki kolmion putkien välistä pois niin D3componentsilta löytyis yksi vaihtoehto.
Kumpikaan ehdotetuista ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ole, mutta jäävät nuo nyt alle satasen kuluineen kuitenkin.
mutta muistaakseni sait hyviä - kauhunsekaisia - fiilareita sillä alkuperäisellä dunlopillakin, vai miten se meniPilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyösästä ihan eri pelin ajaa
paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .