Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppiiJengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?
Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?
Kiitos vastauksesta! Joo ei kai sitä mitenkään normaalisti tuu ongelmia tasasella ja kunnon asfaltilla, mut hieman epäilyttää jos on hiekkaa alla tai vähän kallistusta. Muutenkin tavallisten pyörien punnertaminen on vähintäänkin haastavaa, saatikka sit tollasen lyijypainon ku BK:kin on.174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppiiJengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?
Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?![]()
Joo yltää, yksi kerrallaanKiitos vastauksesta! Joo ei kai sitä mitenkään normaalisti tuu ongelmia tasasella ja kunnon asfaltilla, mut hieman epäilyttää jos on hiekkaa alla tai vähän kallistusta. Muutenkin tavallisten pyörien punnertaminen on vähintäänkin haastavaa, saatikka sit tollasen lyijypainon ku BK:kin on.174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppiiJengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?
Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?![]()
Mites yltääkö sulla hyvin kantapäät maahan vai mennäänkö päkiöillä? Katselin noita istuinkorkeuksia ja korkeahan toi kunkku ei oo mut onko satula kovin leveä?
Alle tonnilla jos saat vakuutukset niin on suht edullinen ja kilpailukykyinen.Terve vaan kaikille![]()
Nyt olis sellanen homma että kova kingi kuume on iskenyt ja jos saa udella onko lähivakuutuksen vakuutuksia porukalla? Minkälaisia hintoja on ollu ja millasilla bonuksilla? Tietäis vähä tinkiä jos tulee huono tarjous omalta vakuutus yhtiöltä.![]()
uutena=ajamaton?? mistä putiikista?Ostin pyörän liikkeestä uutena joulun tienoilla ja ajokauden aloittaessani huomasin ongelmat.
Koeajopyöränä ollut. Parisen tonnia mittarissa. Lahdesta ostin Kärkkäiseltä.uutena=ajamaton?? mistä putiikista?Ostin pyörän liikkeestä uutena joulun tienoilla ja ajokauden aloittaessani huomasin ongelmat.
Ahaa. Mulle ei sellaista puhuttu. Pitääpäs olla silmä tarkaana asian suhteen. Pyörä pelaa nyt kyllä mainiosti. Säädöt ruiskussa päin vittua. Liekö itse koitettu säätää ilman asiantuntemusta. Näin epäili Viaber.Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".
Minulla on tuo edellinen pyörämallisi tällä hetkellä, isompi Suzuki Bandit, ja olen itsekin välillä harkinnut B-Kingiin siirtymistä.Sanoit tehoa olevan mukavasti enemmän kuin Banditissa.Noiden tehojen takiahan itsekin olen harkinnut Kunkkua.Mutta onko B-Kingissä alhaisemmillakin kierroksilla selvästi enemmän potkua kuin isossa Banditissa, sanotaan alle 5000 kierroksella, vai tuleeko tehonlisäys(vaikka takapuolituntumalla) vasta ylemmillä kierroksilla? Huomaatko selvästi eron näiden pyörien voimassa myös suurimmalla vaihteella kiihdyttäessä?Ahaa. Mulle ei sellaista puhuttu. Pitääpäs olla silmä tarkaana asian suhteen. Pyörä pelaa nyt kyllä mainiosti. Säädöt ruiskussa päin vittua. Liekö itse koitettu säätää ilman asiantuntemusta. Näin epäili Viaber.Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".
Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
Kiitos paljon vastauksestasi!Ylempänä kyseltiin vakuutuksista.
Yhtiö Nordea, kuljettajan ikä 31v ja kotipaikka Turku. Bonusten -55% ym. alennusten jälkeen maksettavaa jää ~540€/vuosi (liikenne + osakasko)
-liikennevakuutus ilman bonuksia ~1100€/v
-osakasko ilkivaltaturvalla ~77€/v
Ainakin Pohjolasta saisi pakollisen liikenteen jokusen kympin halvemmalla, mutta osakasko ilkivallalla maksaisi vastaavasti taas noin satkun enemmän. Viimevuonna Nordea pärjäsi vielä kilpailussa selvästi, mutta tälle kaudelle se meni ja korotti moottoripyörien liikenne-/kaskovakuutuksia mukavat 15%.Ei ***tana! 5% bonuskertymä ei sitten paljoa lompakkoa lihottanut.![]()
![]()
Edelliselle kysyjälle - Bandittia tyypänneenä ja melko vastaavalla koneella olevalla Kawan zrx1200:lla enemmältikin ajaneena sanoisin, että tehoeroa on reilusti kinkin hyväksi näin siis nimenomaan perstuntumalta. Käppyröitä katsellessa erot tosin alta 5000rpm ei näyttäisi suuren suurilta ~10hp luokkaa 3000-5000rpm alueella. Juuri tuon 5000/rpm jälkeen erot sitten pomppaavatkin selvemmiksi.
Suurimmalla vaihteella kiihdytettäessä esim. ohitustilanteessa n.80-100km/h nopeudesta tuskin Banditin ja Kingin välillä suurta eroa syntyy. Asiaa sivuava keskustelu (vääntö) palstalta jo löytyykin -> Sitkeys 6-vaihteella B-King vastaan ER-6.