Kiitos! Otan tosta kopinPilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyörästä ihan eri pelin ajaa
paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos! Otan tosta kopinPilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyörästä ihan eri pelin ajaa
paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .
Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat teinOn tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...![]()
Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat teinOn tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...![]()
![]()
no pääseehän noilla melkein 3000 kmLoistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat teinOn tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...![]()
![]()
![]()
Kiitos. Olen todella tyytyväinen kauppaan. Vielä kun kaiken lisäksi tein rahaa ostamalla tuonti HD:n, jolla tienasin rahaa n. 3000€. Eli käytännössä Kingin hinnaksi jäi viime kesän vaihtorumban jälkeen n. 8000€.Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat teinOn tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...![]()
![]()
![]()
Heitettiin tuossa viimekesänä reissua, 2 kingii, busa ja FJ YammuOlen tässä ajatellut myös hankkia Kingin. Onko 08 ja 10 vuosimallien välillä suuria eroja?
Sitten onko Kingien omistajat ajaneet pidempiä reissuja pyörällä, eli miten taittuu matka-ajo?
Se on selvä, että laukkuja ei tuohon pyörään kehtaa alkaa asentelemaan, mutta miten tankkilaukku, onko ollut käytössä? Kuvia ei ole tullut ainakaan vastaan tankkilaukulla.
Näinhän se taitaa mennä! Mikä lie "oikea" hinta, jos kauppoja menis tekemään!?