• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyörästä ihan eri pelin ajaa
paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .
Kiitos! Otan tosta kopin
buttrock.gif

On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...
tounge.gif

On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...  
tounge.gif
Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
biggrin.gif

tounge.gif
Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
biggrin.gif
Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?
ghostface.gif

tounge.gif
biggrin.gif
Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?
ghostface.gif
no pääseehän noilla melkein 3000 km
biggrin.gif

Olen tässä ajatellut myös hankkia Kingin. Onko 08 ja 10 vuosimallien välillä suuria eroja?

Sitten onko Kingien omistajat ajaneet pidempiä reissuja pyörällä, eli miten taittuu matka-ajo?
Se on selvä, että laukkuja ei tuohon pyörään kehtaa alkaa asentelemaan, mutta miten tankkilaukku, onko ollut käytössä? Kuvia ei ole tullut ainakaan vastaan tankkilaukulla.

tounge.gif
biggrin.gif
ghostface.gif
Kiitos. Olen todella tyytyväinen kauppaan. Vielä kun kaiken lisäksi tein rahaa ostamalla tuonti HD:n, jolla tienasin rahaa n. 3000€. Eli käytännössä Kingin hinnaksi jäi viime kesän vaihtorumban jälkeen n. 8000€.

Mutta tuo Dunlop on ihan ok kumi kunhan pitäytyy normaalissa kaupunkiajossa. FZ1:ssä oli sama nakki, mutta 190 leveänä ja ihan ajoi asiansa. Kulutuskestävyys oli 6000 kilsan luokkaa takasella ja vähän pidempään etusella.

Ensiasennusrenkaissa säästetään lähes joka pyörässä. Mutta kulutustavaraahan ne ovat ja pitää vaihtaa mieluisaksi kuitenkin.

Olen tässä ajatellut myös hankkia Kingin. Onko 08 ja 10 vuosimallien välillä suuria eroja?

Sitten onko Kingien omistajat ajaneet pidempiä reissuja pyörällä, eli miten taittuu matka-ajo?
Se on selvä, että laukkuja ei tuohon pyörään kehtaa alkaa asentelemaan, mutta miten tankkilaukku, onko ollut käytössä? Kuvia ei ole tullut ainakaan vastaan tankkilaukulla.
Heitettiin tuossa viimekesänä reissua, 2 kingii, busa ja FJ Yammu

ei mitään ongelmaa kilsoja reipas 5000 ja aivan hyippupeli ajaa matkaa heitettiin jopa 650 km kesto 6 h. siitä voit sitten laskea tuo matkavauhti sopivaksi setin jos tuohon vielä ymppää 4 tankkausta ja yksi ruokailu ja muutamä jädestoppi. niin totean että toimii kuin enkeli ja mulla oli vielä 2000 km oma gisu kyydissä. eli kahden kamat tankkilaukussa..

kuvat :http://kuvablogi.com/nayta/2058276/

sieltä näät meidän laukku systeemit.. Bagster is best löytyy tankille ja takasatulan paikalle..

autobaana nopeuksille 230-240 ihan mukavaa siitä yli pää irtoo

Nyt kun on noista renkaista puhetta, niin onko kokemuksia Shinkoista B-Kingin alla? Meinasin itse kokeilla seuraavaksi niitä.

Kiitoksia tr3 kuvista ja kommenteista. Hyvinhän se laukku istuu myös B-Kingin tankin päällä.
Eilen tuli hankittua vähän ajettu Kingi ensi kesän rientoihin. Nyt saisi minun puolestani jo kelkkakelit loppua
tounge.gif

En ole päässyt Kingiä vielä koeajamaan + nykyinen pyörä on vielä tallissa. Eniten tuossa Kingissä epäilyttää polvitilan riittävyys. (tuntui kylmätyypeissä hiukan nihkeältä...)

Ei sitä polvitilaa tarvitse murehtia. Ite oon reilu 190cm, ja laitoin nuo buellin tapit mitä ebayssa on myynnissä. Nyt jää vielä niihin tankin ulokkeisiin väliäkin.

Polvitila on helppo ratkaista buell jalkatappi sarja laskee jalkoja 2 cm , tinkimättä juurikaan kallistus varasta.

Back