Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän osuu omaan visiiriin, tai ainakin pitää vi*utuksissaan muistaa visiiri avata ennenRäkäise olkapääsi yli![]()
Tankkilaukkuun raakoja kananmuniaToivottavasti pyöräilijän varusteista ei putoa mitään, esim sytytystulppaa, joka tiellä pomppiessaan saattaisi puhkaista takana liian lähellä ajavan auton jäähdyttäjän. Kannattaa käyttää turvavälejä.
ekä kesä, pyörällä 535:lla Joutsasta Vaajakoskelle, pitkä alamäki 80 rajoitus. ajan 85-90 enempää en uskaltanut, takapeleistä näkyy ainoastaan täysperävaunurekan puskuri, koko alamäen ajan. eipä siinä aloittelija osannut muuta kuin "rukoilla", että mitään ei tapahtuis. mielenpäälle on kyllä asia jäänyt ja nyt kyllä joko vedän sivuun tai kaasutan tieheni, jos ei tutkaa näköpiirissäMä haluaisin ohjaustankoon kylttitelineen ja siihen kyltin, joka on helposti otettavissa käyttöön, jossa lukis esim "En tykkää että nokkasi on pakoputkessani! Vetäydy sieltä heti! PuskurinNu**ija!!"
Kyllä niin paljon välillä ärsyttää ja pelottaakin, kun itse yrittää ajaa turvallisesti ja varovasti!
Argh!!!!!![]()
Internet on taynna rohkeita bikereita jotka potkii peilit irti ja heittelee elefantteja takana ajavien paalle. Tien paalla niita sankareita ei vain nay.Tankkilaukkuun raakoja kananmuniaToivottavasti pyöräilijän varusteista ei putoa mitään, esim sytytystulppaa, joka tiellä pomppiessaan saattaisi puhkaista takana liian lähellä ajavan auton jäähdyttäjän. Kannattaa käyttää turvavälejä.![]()
Enemmänhän se tehoa ja kiihtyvyyttä vaatii lähteä ihan takapuskurista ohittamaan, kuin että voisi ottaa edes vähän ennakkoa.Ei oikein mahdu mun päähän miksi ajaa tehokkaalla pyörällä parin metrin päässä takapuskurista kun kiihtyvyys riittäisi vallan mainioisti terveelliselläkin marginaalillla auton perseestä.
Mulla on kotilossa takahudlarissa tämä:Nyt kun on kotilossa takapuskuri rutussa ja tän aikaansaamisen tason perusteella vielä ainakin jonkiaikaa niin voisi kyllä teippailla lappua takalasiin että ookko ny ihan tosissas että uskallat ajaa noin lähellä tällasta hanuria.
Pyörällä vaihtelevasti päästän ohi, käytän merkkikieltä tai teen itse turvavälin.
Se onkin mitä loistavin temppu. Kävelijän ja skootterin nopeusero on valtava verrattuna auton ja skootterin eroon.Mopoista ja skoottereistahan on täällä oulussa väännetty nyt kättä urakalla kun ne patisteltiin autojen sekaan.
Haha ei hitto pitääpäs veturilla testata tuota.Tästä malliaMikäs kikka tää tämmönen on?VTR:llä minulla oli aikanaan tapana tehdä kohtuullisen tehokkaita tappokatkaisija-pamauksia näille persiissähiihtäjille, mutta eihän sellainen enää näillä ruiskukoneilla onnistu.
/MarcusB
PS. Olen ehkä hieman yliherkkä näille persiissähiihtäjille, jouduttani joskus 1996 tällaisen peräänajamaksi. Onneksi ei silloiselle pyörälle (tai minulle) tullut sen suurempia naarmuja. DS.![]()

. Mihin muilla on kiire, yritän olla katsomatta peileihin, kun se "puskurissa" roikkuminen on sen verran vaarallista, yleensä itse käännyn jonnekin muualle, anna tilaa jos haluu ohi tai kiristän jonkun matkaa se jää sille tielle. Mutta sitten löytyy niitä erittäin röyhkeitä, jota voisi kanamunilla viskoo lasiin. Ihmettelen miten sellaista riskiä voidaan ottaa, no se voi olla se kateus, viha. Tikkurilasta-Tapuliin sellainen uudempi audi, isoa mallia. Perhana kun olisi se kypärä kamera, voisi alkaa julkaisemaan kuvia, videoita noista urpoista. Saisi häpeää toimintaansa

aja sinut kiinni ja roiku "puskurissa, vaikka ajat yli sen mitä se ajoi ja vedät väliä siihen ohitettuun. Siis mikä siinä on, ahdistaako se että se pääse suo ennen jonnekin