No nyt on tullut video tankattua aika monta kertaa takaraivoon. Voi kommentoida omaa ajoa edes hieman. Kommentoidaan sitten lisää kun saadaan hyttityöskentely julkiseksi.
Ensinnäkin, se mun lähtö siitä varikon portilta lämppärikierrokselle näyttää aivan vitun hyvältä. Ihan kuin olis voimaa.
Mut asiaan,
Aika selkeitä virheitä teen ajolinjoissa. Monta paikkaa teen jyrkemmiksi kuin ne itseasiassa onkaan. Takasuoran mutkiin olisi varaa helposti tuutata menemään aika paljon kovempaa mutta lauantaina en vaan kyennyt siihen. Suolenkillä vaihtelin kakkosta pariin paikkaan mutta pyöreämmällä linjalla olisin voinut paiskoa menemään kolmosella eikä vauhti olisi lyhyillä suorilla kadonnut vaihtamiseen.
Eniten mua kuitenkin harmittaa, etten varsinaisesti käyttänyt koko rataa hyväksi. Lähdin monesti keskeltä kääntämään ja tulin keskelle, "paljon" jäi varaa kanttareihin ja mutkavauhteihin. Pääsuoran jälkeistä hevosenkenkää en tajunnut ollenkaan, ehkä mä sen vielä joskus opin.
Joku funtsi, että mitä kävi kun hiekka pöllysi ekalla kierroksella. Ei ollut over power näytösajo kyseessä vaan rengas ei oikein toiminut ja ABS:t nakuttaen raivosin hartialukossa melkein pihalle. Näätte sit, oli vauhtia hitosti liikaa pitoon nähden. Samalla kiskitti kun Jukka tuli heti reppuun... Olin suunnitellut olevani vähän enemmän edellä kun takasuora alkaa.
Viimeinen huomio oli, että vasta kolmannella kierroksella ajoin takasuoran ns. mutkat täysin nostamatta läpi. Ai helvetti kun oli upeeta ja on vieläkin. Täytyy joskus kokeilla tota rata-ajoa prätkällä.
Ainiin, jos saan pyytää niin kooste ilman mitään hemmetin kommentointia. Ajossa ei tartte musaakaan. Motit huutaa vaan.