• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto vs moottoripyörä

^ näin myös uskon että on.  Luulen ajavani radalla omalla astralla nopeammin  kun omalla 600f:llä.
En ymmärrä, miten te taluttelette noita pyöriänne.
Minä, 54 v, 45 kiloo ylipainoinen, eka pyörä hankittu 12 vuotta sitten, olen varma, että ajan pappamallisella (kavereiden kuvaus pyörästäni) tonnisella Jammullani varmasti nopeammin Motoparkin, kuin autollani farkku-Passatilla. Autolla ajeltu n. 1,8 milj kilometriä, joten ei sekään ihan vierasta ole. Motskarilla kilometrit jossain 90 tuhannen tienoilla.

ne taluttaa, jotka ei osaa ajaa... ei kai siinä sen kummempaa syytä..

edittiä: ekaa kautta ajellaan.. 12 vuoden kokemuksella voipi olla tarttunu sitä oppiakin jo matkaan ja sillo tilanne on toisinpäin.. näin ainakin toivon...

^ näin myös uskon että on.  Luulen ajavani radalla omalla astralla nopeammin  kun omalla 600f:llä.
En ymmärrä, miten te taluttelette noita pyöriänne.
Minä, 54 v, 45 kiloo ylipainoinen, eka pyörä hankittu 12 vuotta sitten, olen varma, että ajan pappamallisella (kavereiden kuvaus pyörästäni) tonnisella Jammullani varmasti nopeammin Motoparkin, kuin autollani farkku-Passatilla. Autolla ajeltu n. 1,8 milj kilometriä, joten ei sekään ihan vierasta ole. Motskarilla kilometrit jossain 90 tuhannen tienoilla.
Josta radalla...?

samaa vois joku Kallio kysellä teiltä
tounge.gif

Miten olis sellanen veto dnsf vai mikä se ny oli poikien kanssa että jos antavat polkee niitä niitten synnyjä jonku mopomiehen niin se on aina sillä niitten omalla kalustolla nopeempi kuin ne itse?  
kaboom.gif
Kai sitä joku on ehdottanut mutta itse en halua ainakaan omaani vieraan käsiin luovuttaa. Syy on yksinkertainen, noi hyökkää ihan minne sattuu jos mutkissa alkaa hölmöilemään. Eiköhän tähänkin topicciin ole mua kovempia rattimiehiä kirjoitellut. Ongelma onkin et mistä tiedän keitä ne on.
biggrin.gif

Sitä paitsi... Jos se datsunimies osaakin ajaa sillä mopolla niin eikös se silloin ole mopomies?

Tuosta ensi kesäksi haastaja.

Saattaisi meikäläiselle tulla Alastarossa kiire katuautoa vastaan. Ahvenistolla ei mitään saumaa.
Mikä tosta tekee nopean, tarratko?
Tuon tarran avustuksella tuo BMW on kuitenkin kiertänyt ahveniston alle 1:25 aikaan.

Hauska seurata näitä keskusteluja. Toivottavasti näitä "kaksintaisteluja" tulee lisää!
Höh. Älä nyt kaikkea paljasta.
tounge.gif
biggrin.gif

Jos tuon saisikin ens kesänä Alastaroon "haastettua".

Miten olis sellanen veto dnsf vai mikä se ny oli poikien kanssa että jos antavat polkee niitä niitten synnyjä jonku mopomiehen niin se on aina sillä niitten omalla kalustolla nopeempi kuin ne itse?  
kaboom.gif
Kai sitä joku on ehdottanut mutta itse en halua ainakaan omaani vieraan käsiin luovuttaa. Syy on yksinkertainen, noi hyökkää ihan minne sattuu jos mutkissa alkaa hölmöilemään. Eiköhän tähänkin topicciin ole mua kovempia rattimiehiä kirjoitellut. Ongelma onkin et mistä tiedän keitä ne on.
biggrin.gif

Sitä paitsi... Jos se datsunimies osaakin ajaa sillä mopolla niin eikös se silloin ole mopomies?
Kai sitäkin on tapahtunut että ratsuneista siirrytään mopoilemaan ja opetellaan ajamaan, onhan niillä useimmilla joku kakspyöränen monesti ollu ensimmäsenä?
... koetin, että jos ny joku tarttus koukkuun ja sanois tuu kokeileen vaan, kehtaa ny oikeesti kenekään hartaudella rakentamaan kalustoa rääkätä, paitti jotain porshea tarjootte niin voin maksaakin jotain (bensasta).  
cool.gif
/z

ps. ja on mullekin V8 joskus tullunna

Saattaisi meikäläiselle tulla Alastarossa kiire katuautoa vastaan. Ahvenistolla ei mitään saumaa.
Tuon tarran avustuksella tuo BMW on kuitenkin kiertänyt ahveniston alle 1:25 aikaan.

Hauska seurata näitä keskusteluja. Toivottavasti näitä "kaksintaisteluja" tulee lisää!
Tuossa jo mennään kevyellä lenkillä balttiarallaa 1:34 ... samalla radalla??

Samalla radalla kyllä. Niin tota vauhtia tarvis kiristää 10 sekkaa. Aika vähissä on tän foorumin kuskit jotka sen tekee. Toiset ei osaa ja toisia alkaa pelottaan.
wink.gif

Samalla radalla kyllä. Niin tota vauhtia tarvis kiristää 10 sekkaa. Aika vähissä on tän foorumin kuskit jotka sen tekee. Toiset ei osaa ja toisia alkaa pelottaan.  
wink.gif
Samalta kuskilta Motopark ~1:40, Tiedän että hän on ajellut 1:37.* kieppeille lämpimämmällä kelillä Motoparkissa, suurin piirtein samalla riskitasolla kuin nämä molemmat on kuvattu eli aivan varman päälle. Ei kisaa eikä ole ikinä kisannut. Siitä voi ruveta laskemaan mentäskö Apparalla 10sec. kovempaa vai ei? /z

edit1: oma veikkaus on että, jos menisin Apparalle niin joku 1:40 vois korkeintaan mennä, sen verran ottasin enemmän keli-turvamarginaalia.

wink.gif
Hirveeltähän tuo näyttää, itsestä. Toisaalta tunnen kaverin, joka ajoi tuon saman radan parikymmentä vuotta sitten stanulla Suzuki T500:lla about 1:25 aikaan.

edit: ja siinä T500:sessa oli sitä voimaa ja vääntöä muistaakseni jotain sellasta kuin 46 hv. Ja taisi se olla kolmisenkymmentä vuotta sitten...

wink.gif
Hirveeltähän tuo näyttää, itsestä. Toisaalta tunnen kaverin, joka ajoi tuon saman radan parikymmentä vuotta sitten stanulla Suzuki T500:lla about 1:25 aikaan.

edit: ja siinä T500:sessa oli sitä voimaa ja vääntöä muistaakseni jotain sellasta kuin 46 hv. Ja taisi se olla kolmisenkymmentä vuotta sitten...
Jep, oliko Legend?
biggrin.gif

T500

Back