Sontaa? Henkilöiden painot on punnittavissa ja sijoitukset ja kierrosajat näet tuolta virallisista tilastoista. Ne siis eivät pohjaudu omiin fantasioihini tai unikuviini vaan reaalimaailmaan.Tee silleen, että pulttaat siihen sun kusiaiseen ennen Motoparkkia 50kg rautaa ja laita meille tänne sit sun sijoitus. Ties, vaikka kierrosajat paranis 20 sekkaa, kun sellaista sontaahan tuossa ohessa pulputat.
Ihme jengiä, ostetaan kovalla rahalla kevlaria, titaania ja penkitetään dynossa, mutta kaikki on silti vaan samalla viivalla...
Pian sä varmaan räppäät, että jätät mut sillä kusiaisella, vaika saisin jostain lainaan kunnon MotoGP-vehkeen? Tänä kesänä lienee myöhäistä, kun olisi ihan muheva vetää sitä rataa läpi päivä-kaksi ennen kellotusta ja tien lämpötila vois olla sellaiset 20C. Näkispä sit, että miten kovaa te hompsut siellä vedätte ja etenkin miten se sun kusiainen kiertää 50kg lisäpainot stongassa lepattaen.
Minun pyörässäni ei ole tietääkseni kevlaria missään kohti, titaania saattaa olla, ainakin saappaissani on titaaniset ruuvit. Dynossa pyörää ei ole penkitetty, suoraan laatikosta kaivettu ja öljyt sisään ja radalle.
En tiedä taitojasi, mutta uskaltaisin villin arvauksen heittää, että parin päivän treenin jälkeen, jos et koskaan ole rataa ajanut, niin saat tulla ihan rauhassa kokeilemaan ajamista minua vastaan MotoGP-pyörällä. MotoGP-pyörälle jää radasta vähän ja kuskista vähän riippuen Superbiket sellaisen 1-3 sek ja jos sovitaan, että saisit sellaisen 2 sek tasoitusta, eli jos olisit 2 sek perässäni per kierros, niin tasapeli ja jos taas vähemmän, niin voittaja, niin eiköhän järjestetä sinulle tulevalle viikonlopulle superbike vuokralle. Mies jolla on suunnitelmissa MotoGP-pyörän tuonti suomalaiselle radalle, on varmasti mies jolla on pussi siinä kunnossa, että vuokraa esim. Vehniäisen Karin (voitti mestaruuden) superbiken tulevaan kisaan.
Olet antanut ymmärtää olevasi minua parempi kuski, suoraan sen enempää treenailematta. Olisiko siis mitä jos hommataan sulle sunnuntaille täsmälleen samanlainen pyörä kuin mikä on omani ja ajetaan sitten kisaa. Minä olen onnettoman hidas ja sinä taas suhteellisen nopea. Silloin tuo tarkoittanee kertomasi mukaan sellaista 8-9 sekunnin eroa per kierros hyväksesi tuolla Motoparkissa.
Onko sinusta tuohon? Vai tuleeko taas se homofobia pintaan? Rossi taitaa muuten oikeasti olla homo. Kuinka uskaltaisin sellaisen MotoGP-pyörän sitten hankkia, siinä voi olla homobakteereja.
Numeroni on 050 359 7204 ja voit soittaa tai sitten laittaa sähköpostia (spostiosoitekin löytyy pienellä googletuksella). Ilmoita kun tiedät onko sinusta seisomaan sanojesi takana vai jäätkö ropeltamaan vetomies-projektisi pariin. Jänistyttääkö?
Jukka