Jep, kyllähän Jukan ajo on perseellään. Mokoma kun on tavannut olla viime aikoina (=kuluva kausi) yleensä joitakin sijoja minua edellä. Oppisi kaatumaan, edes ensi sunnuntaina
Tuohon kaatumattomuuteen voi kyllä todeta, että jokainen tuntemani kuski on ajanut nopeimman henkilökohtaisen aikansa sellaisella kierroksella, jolla ei ole kaatunut. Toki voin olla väärässä, ja kaatuilevat kuskit ajavat liki yhtä kovaa kuin "leikkaavat Mondeot".
Kun itsekin alati haluan kehittyä kuskina, olisi kiva kuulla konkreettisia vinkkejä, miten tuo kymmenen sekuntia lähtisi. Olisi se vaan kivaa olla parempi niinkin homossa lajissa kuin rata-ajo.
Ihan mielenkiinnosta, mikset ajo kilpaa radalla? Jos ihan helposti Alastorolla ajasta 1.28 pudottaa 10 sekuntia, niin luulisi sillä pärjäävän. Eri asia on tietty "En minä, mutta netistä olen lukenut, että joku voisi, jos ei tarvitse lämmittää saunaa eikä siskokaan ole menossa naimisiin" -höpinät. Ja jos oikesti noin 1.18 aikaan pystyt, niin varmasti siihen jotain todistusaineistoa pystyt linkittämään.