• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia RSV 1000 Mille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
skuikka sanoi:
Juu testasin vaan ootteko hereillä, Sachsi tosiaan.
Lojuu yksi 100 tai 110 N/mm Ö-jousi nurkissa, niin ajattelin mittailla menisikö Milleen. On tuo orkkis vähän hentoinen 100kg kuskille.
Siltä varalta ettei sovi, luenko JMH:n rivien välistä oikein, että saattaisi olla ylimääräinen tuo kaappijousi?

Kyllä, mutta se on kaappi-iskari. En oo hennonnut irroittaa sitä jousta siitä.

Iskari on jopa MP-Huollon huoltama. Lappu löytynee tallesta. Vaihdettiin osia kohtuudella, ei siis kaikkea, ku ois maksanut mansikoita. Kilsat huollon jälkeen löytyy arkistojen kätköistä, jos kiinnostaa.

Sinällään ei iskarille itselleen ole tarvista, oli niin nätissä kunnossa tuon oman sisäkalut, että ei tarvinnut kuin tiiviste uusia. Muistelen että MP-racingillä taisi maksaa yhden öhlärin 130 jousi 100€, joten ei taida sen enempää kannattaa tarjota. Ellei ole hinnat nousseet.

skuikka sanoi:
Sinällään ei iskarille itselleen ole tarvista, oli niin nätissä kunnossa tuon oman sisäkalut, että ei tarvinnut kuin tiiviste uusia. Muistelen että MP-racingillä taisi maksaa yhden öhlärin 130 jousi 100€, joten ei taida sen enempää kannattaa tarjota. Ellei ole hinnat nousseet.

Kyl sä satasella saat iskarin ja jousen sen mukana.

Minäpä huomenna mittailen sen ylimääräisen jousen, jos ei sovi paikalleen, laitan sinulle viestiä.
Olikos siinä vakioshimmitys vai onko pakkoja muutettu?

skuikka sanoi:
Minäpä huomenna mittailen sen ylimääräisen jousen, jos ei sovi paikalleen, laitan sinulle viestiä.
Olikos siinä vakioshimmitys vai onko pakkoja muutettu?

Huolto oli varren tiivisteen vaihtaminen, paineistus, ja vaimennusta lisätty hiukka jäykemmillä öljyillä. Huoltajan sanojen mukaan 10%. Tiiä sitten.

Mikään ei viittaa shimmien muuttamiseen. Ei lukenut papereissa, mutta muistelisin Honkasen näin todenneen mulle puhelimessa.

Ei kellään olis tarvetta nipulle tuono osille.Löytyisi läjä katteita,tankki yms kaadon jäljiltä.Ehjiä mutta naarmuilla.Tulee muutto pienempään talliin ja osasta tavarasta pakko luopua.Ihan vaivanpalkkaa vastaan saa hakea poies,menee muuten romuiksi.

Jotta ei menisi ihan myymiseksi niin tuo teboil superbike 15w-50 on paras öljy mitä olen tähän mennessä käyttänyt pyörässä.Tämä todettu nytt kahdella eri pyörällä,kytkin ja aski toimii moittettomasti.

Hephephephep. Puolia peittävät sivukatteet jos saan, niin olen ikionnellinen.
JMH:n kanssa on iskarikaupat työn alla. Saattaa keppi käsittäkseni kulkeutua autokyydillä tänneppäin.
Jos näin, niin saisikohan niitä samaan kyytiin?
Ja jos saa ja mahtuu, voin kyllä ottaa koko läjän. Anoppilan ullakolla näkyi olevan vielä tyhjä nurkkaus.

Viimeksi muokattu:
skuikka sanoi:
Hephephephep. Puolia peittävät sivukatteet jos saan, niin olen ikionnellinen.
JMH:n kanssa on iskarikaupat työn alla. Saattaa keppi käsittäkseni kulkeutua autokyydillä tänneppäin.
Jos näin, niin saisikohan niitä samaan kyytiin?
Ja jos saa ja mahtuu, voin kyllä ottaa koko läjän. Anoppilan ullakolla näkyi olevan vielä tyhjä nurkkaus.

Saattaa onnistua. Mulla on MCL:n numero.

Edit: Jos kauppoihin pääset ja sopuun, niin voin noi tuolta noutaa jo hollille riippuen läjän koosta.

Loistavaa. Olen viime kesästä asti kipuillut noiden kanssa kun pyörä näyttää keskeneräiseltä, muttei viitsisi maksaa 200€ hiilikuitukikkanoista jotka eivät vaikuta millään lailla suorituskykyyn.

skuikka sanoi:
Loistavaa. Olen viime kesästä asti kipuillut noiden kanssa kun pyörä näyttää keskeneräiseltä, muttei viitsisi maksaa 200€ hiilikuitukikkanoista jotka eivät vaikuta millään lailla suorituskykyyn.

MCL:llä on käsittääkseni muoviset noi kikkareet.

Ei haittaa mitään. Sattuivat halvimmat löytyneet vaan olemaan aftermarket hiilariosia. Muovi käy vallan mainiosti.
Alumiinista sommittelin talvella jos jonkinnäköistä, mutten keksinyt oikein tyyliin sopivaa.
Ilmatötteröt sentään tuli siedettävät.

Ne on ne vakiot titaaninhamahtavan muoviset,vaihdoin itse juurikin ne hiilikuituiset tilalle.En ole vielä ehtinyt käymään tallilla.Vasen puoli muistaakseni naaemuilla ja oikea virheetön.

Olisko parikymppiä kohtuullinen hinta?Kuljen itse helsinkiin kerran kuukaudessa töihin(ensi ke ens kerran),jolloin osat voisivat kulkeutua sinne.Jos ei ke passaa niin osat voisi noutaa katajanokan terminaalilta joka toinen päivä ke lähtien.En kylläkään ala roudaamaan mitään enempiä osia kun tulee yleisillä kuljettua.

Muuten löytyisi pa-tankki,takakate,etukate,etulokari,läpinäkyvä etukupu.Osa virheettömiä,osa naarmuilla.

Nonnii alkaa olee valmista. Toimivuus testataan sunnuntaina (säävarauksella) :orgmp2:

Liitetiedostot

• CAM01016.jpg
    CAM01016.jpg
    95,7 KB · Katselut: 158
tamik87 sanoi:
Ääntä ainakin piisaa :D

Joo en tiiä onko hyvät äänet, mutta ainakin helvetin kovat :kääk: :D ja tähän ei taida päteä edes sanonta, että sielä missä on ääntä niin siellä on voimaa :)-

m1kk0 sanoi:
Joo en tiiä onko hyvät äänet, mutta ainakin helvetin kovat :kääk: :D ja tähän ei taida päteä edes sanonta, että sielä missä on ääntä niin siellä on voimaa :)-

Joo... on tullut sellainen käsitys, että varsinkin keskialue tykkää isoista putkista, mutta show ennen kaikkea :thumbup:

JMH sanoi:
Joo... on tullut sellainen käsitys, että varsinkin keskialue tykkää isoista putkista, mutta show ennen kaikkea :thumbup:

Ei varmasti mikään optimaalinen maksimi tehon ja väännön suhteen, mutta kuulon vaurioitumiseen kylläkin :grin: Ei toi ainakaan pahempi voi olla kun viime kesänä vedin motoparkissa pari settiä ilman vaimenninta :grin: En moottoripuolelle tehnyt mtn talvella kun rahat meni alustaan, mutta luulen, että saattaa vaikuttaa vauhtiin jopa enemmän kun muutama lisähepo :p Ehkä seuraavalle kaudelle...

Ratafoorumilla tulikin jo tiedusteltua, että mistä jarrupaloja parhaalla hinta/laatusuhteella? Linkkejä jos oottee jonkun hyvän kauppiaan löytäny. Vanhempaan 99-01 malliin on paremmin paloja tarjolla kuin tähän 4pad type :no: Omaa kokemusta on vain trwlucas sintteripaloista joita saa esim motonet 7 kybää sarja, mutta ainakin rataajossa haihtuu savuna ilmaan muutamassa päiväss :jpstyle: Joten kohtuu edukas hinta selittyy todella nopealla kulumisella :p Eikä tuntumassakaan ole hirveesti kehuttavaa. Uutena ok, mutta loppua kohti ei pure kauheen hyvin ja kahvatuntuma kehno :dunno:

Back