tai "kliponit" käännetty suoraanEiköhän siihen ole vaihdettu alkuperäisen tilalle vainMitä ihmettä tarkoittaa "suorat sarvet" myynti-ilmoituksessa? Joku lisä-osa, vai onko sarvilla taipumus vääntyä...?![]()
suorempi tanko (vrt. esim. motocross-pyörät).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tai "kliponit" käännetty suoraanEiköhän siihen ole vaihdettu alkuperäisen tilalle vainMitä ihmettä tarkoittaa "suorat sarvet" myynti-ilmoituksessa? Joku lisä-osa, vai onko sarvilla taipumus vääntyä...?![]()
suorempi tanko (vrt. esim. motocross-pyörät).
tai "kliponit" käännetty suoraan![]()
Eniten jännittää se hetki kun pääsee ensimmäisen kerran ajamaan. Kun mitään kokemusta ei kaksipyöräisistä ole niin on vaikeaa kuvitella kuinka vaikeaa se ajaminen itseasiassa on. Varmaan ensimmäisen ajotunnin jälkeen on jo paljon parempi (tai pahempi olo). Eli silloin on jo varmaan joku käsitys siitä onko käsittelykokeen läpäisy meikäläisellä edes mahdollista vai onko koko projekti tuhoontuomittu jo ennalta...
Aina helppo neuvoa kun kysyy reilusti et mitä mieltä.Mukava huomata että ainakin tällä foorumilla porukka on tosi kannustavaa eikä tarvii varoa esittävänsä mitään tyhmiä kysymyksiä. Keltanokat otetaan hyvin mukaan porukkaan.![]()
Eiköhän jokaisella nuo ensimmäiset onnistuneet ajot joko ajotunneilla tai yksikseen ole niitä mieleenpainuvimpia hetkiä harrastuksen parissa, sitten kun ajoon tulee lisää varmuutta niin hommasta alkaa nauttia vielä ihan toisella tavalla kun ei tarvii koko ajan miettiä perusasioita vilkun ja vaihteiston yms. käytöstä.
Eli tyvestä puuhun ja silleen.![]()
Kyllä hymyilytti ku luin tämän. Muistu mielee ekat ajot kaupungissa CBR:llä autokoulussa.. Oli se ihan eri peli ku manki.Eniten jännittää se hetki kun pääsee ensimmäisen kerran ajamaan. Kun mitään kokemusta ei kaksipyöräisistä ole niin on vaikeaa kuvitella kuinka vaikeaa se ajaminen itseasiassa on. Varmaan ensimmäisen ajotunnin jälkeen on jo paljon parempi (tai pahempi olo). Eli silloin on jo varmaan joku käsitys siitä onko käsittelykokeen läpäisy meikäläisellä edes mahdollista vai onko koko projekti tuhoontuomittu jo ennalta...
Mä niin elävästi muistan kuinka mun vatsaa väänsi ennen ekaa ajotuntia. Kuuma kesäpäivä ja ekaa kertaa minkään moottoroidun kulkupelin satulassa (takana ei edes mopolla ajoa). Hiki valu norona kypärän alla kun taluttelin pyörää pitkin kenttää. Hetkittäin valtasi epätoivo etten mä ikinä tuu oppimaan ajaa sillä. Vaihteet oli ihan hepreaa, saatikka sitten että olisi uskaltanut kaartaa pyörällä tiukoissa kurveissa.
Parin kenttäharjoittelun jälkeen oli sitten aika lähteä liikenteeseen, onneksi ajotunti oli aamupäivästä! Kysyin epäluuloisena opettajalta että onko hän ihan varma että olen valmis lähtemään liikenteen sekaan. Opettaja vaan totesi että neiti on hyvä ja hyppää satulaan niin lähdetään liikenteeseen. Voi juma sitä tunnetta kun pääsin tien päälle ja huomasin että kyllähän tää ajaminen taitaakin jo sujua![]()
Ekat liikennevalot jännitti ihan pirusti kun piti muistaa niin monia asioita ja olin vielä kääntymässä vasemmalle. Olin aivan varma että saan pyörän sammumaan tms supernoloa sähellystä. Onneksi ope huuteli korvanappiin koko ajan ohjeita ja selvisin risteyksestä hienosti. Vähänkö siinä vaiheessa oli voittajafiilis![]()
Eka ajo maantienopeudella oli huikee kokemus, jännitti aivan saatanasti mutta samalla fiilis oli aivan mahtava. Siihen jäi niin koukkuun kun vaan olla ja voi.
Inssissä sähelsin ekan kerran pujottelun silkasta jännityksestä ja jouduin ottamaan muutaman tunnin lisää käsittelyä. No harjoittelu tekee mestarin ja toisella kerralla menikin sitten läpi ja pääsin tuulettamaan uutta korttiani![]()
Mukava huomata että ainakin tällä foorumilla porukka on tosi kannustavaa eikä tarvii varoa esittävänsä mitään tyhmiä kysymyksiä. Keltanokat otetaan hyvin mukaan porukkaan.![]()
Vaikka me kaikki oikeesti ollaankin sitä mieltä että sun olis kandenu ostaa ekaks pyöräks vähintään tonninen...Mukava huomata että ainakin tällä foorumilla porukka on tosi kannustavaa eikä tarvii varoa esittävänsä mitään tyhmiä kysymyksiä. Keltanokat otetaan hyvin mukaan porukkaan.![]()

Ole nyt sitten oikeasti varovainen ton pelin kanssa. Huomattavasti vaarallisempi laite kuin XX. Toi ei anna mitään anteeksi.jos luoja (ja myyjä) vain suo niin kuukauden sisällä tuolla tallissa pitäisi odotella Suzukin GSX-R 1000 vm.-02... Kaunis, kevyt, ketterä ja kerkiävä![]()
Ekaksi pyöräksi tonninen kickseri?pitäisi odotella Suzukin GSX-R 1000 vm.-02... Kaunis, kevyt, ketterä ja kerkiävä![]()