No onpahan kortti hyvissä hinnoissa, mutta eipähän tätä harrastusta kannata miettiä rahanmenon tai järkevyyden kannalta.Noniin, nyt on kevään kurssille ilmoittauduttu ja näkyy olevan Kajaanissa ainakin kortin saanti hinnoissaan... 897e+40e+81e![]()
Hyvä ettei ollut suussa mitään ylimääräistä, olisi saattanut tulla tukehtumiskuolema kun näin hinnan mutta niinkun monesti on sanottu että tässä harrastuksessa ei liiemmin kannata rahanmenoa aina miettiä.![]()
Ei muuta kun maaliskuun lopussa teorioita oppimaan ja heti sopivien kelien tullen![]()
Itse tein, talven pimeinä tunteina, sen pelivirheen, että laskin kuinka paljon rahaa menee vuoden aikana pyörään. Osamaksut, bensat, huollot, renkaat, vakuutukset, varusteet...
Olin paljon tyytyväisempi ennen laskutoimitusta, kuin sen jälkeen... mutta, kuten sanottua, järjellä tätä on turha yrittää perustella. Jos pyörän jälkeen on vielä muutama euro laittaa ruokaan ja juomaan, niin pyörä on hyvä hankinta.
ei se mitään jos pyörässä on tehoja. korvien välistä se on kiinni,varmasti 500 kuutioisessa on tehoja riittävästi .itse aloitin pyöräilyn suoraan pappatunturin päältä