TOMBOLA sanoi:Näin ainakin yhden kuvaajan radan varressa Sunnuntaina, Onkohan otokset jossai nähtävillä ?
Kyse lienee Holtsusta ja sanoikohan se, et sil on jotain päälle 3000 kuvaa .. se et kauan sillä menee niiden perkaamiseen, niin sitä en tiedä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TOMBOLA sanoi:Näin ainakin yhden kuvaajan radan varressa Sunnuntaina, Onkohan otokset jossai nähtävillä ?
Mikuni sanoi:Kiitokset loistavasta sunnuntaista, harmi että päivä päättyi lyhyeen sateen myötä. Mutta hienoa menoa radalla ja nyt mä opin kääntymään vasemmalle, polvipala kävi asfaltissa!Vielä kun sit oppis oikealle kääntymään niin että polvipala käy ennen kengän kärkeä asfaltissa
![]()

satzuma sanoi:Kyse lienee Holtsusta ja sanoikohan se, et sil on jotain päälle 3000 kuvaa .. se et kauan sillä menee niiden perkaamiseen, niin sitä en tiedäMut kyllä ne varmasti esiin tulee!
![]()
puuhaa toisin kuin kuvien ottaminen. Ville S. sanoi:Tossa eilisen klo 15:00 ajelua, 1:27:97 tuli uudeksi ennätykseksi. Eipä siinä muita hirveästi näy, edestä lähtenyt katosi horisonttiin heti alkuunsa.. Saa tuomita ajolinjoja!
GuessWho sanoi:Hyvä video ainakin mulle. Todistaa että liki kaksmetrinenkin voi vetää vidun lujaa. Sain itselleni tosta aika hyvää oppia. Käytän vieläkin liikaa vaihteita (tosin välityksistä en tiedä sulla) ja mutkavauhtia saa ladata ihan sit vallan perkeleesti lisää. Kiitos tästä. Hyvä pätkä joka kertoo kuinka valtava ero vauhdissa pitää olla "vaivaisen" neljän sekunnin takia. Muistuta Ville että koeistun sun pelin ens kerralla. Kiinnostaa nähdä millasessa tilassa sä työskentelet.
Ville S. sanoi:-1 +2 välitykset, niin tota mittaria ei kannata ihan täysin uskoa kuitenkaan. 210 km/h näyttäis racechronon + 5Hz gps:n mukaan olevan vauhtia pääsuoralla parhaimmillaan tossa setissä.

Ville S. sanoi:Tossa eilisen klo 15:00 ajelua, 1:27:97 tuli uudeksi ennätykseksi. Eipä siinä muita hirveästi näy, edestä lähtenyt katosi horisonttiin heti alkuunsa.. Saa tuomita ajolinjoja!
parjan_fin sanoi:Eihän tuosta nyt tuomittavaa sinällään ole. Aika useassa kohdassa voit kiristää linjoja lähemmäksi kanttaria, niin alkaa meno parantumaan. Etenkin nopeissa mutkissa siellä ihan kanttarin kupeessa on kaikkein tasaisinta, ainakin sen mitä itse olen huomannut. Sillon kun polven joutuu nostamaan ylös, ettei polvipala raapase multaa mukaansa esim. ykkös-,kakkos-, sekä nopeissa mutkissa, niin linja alkaa olemaan aika napakka.
Samoin Palmasin, Lemminkäisen ja kahvilan mutkan itse ajaisin hiukan toisin. Tulisin itse Palmasiin ja Lemminkäiseen jarrulla ulkoa sisälinjalle, tavallaan yli leikaten ja jarruttaisin hiukan mutkan "ohi". Ja kahvilanmutkan tulisin sisemmällä linjalla sisään ja jarruttaisin sen samoin pikkasen yli, sellaiseksi virkkuukoukun tyyliseksi mutkaksi.
Noi mä muuttaisin. Saakäyttää, eioopakkohei!![]()
suizaki sanoi:Minne kohtaan tossa Lemminkäisessä pitäs tähdätä taittopiste? Kokeilin ajaa pyöreästi, terävästi kahdella apexilla ja jotain siltä väliltä, mut ei tunnu hyvältä. Ja jarrumerkki tälle mutkalle? satasen taulu? Tuntu siltä, että jos yhtään menee aikaseen jarrulle, niin siitä mutkasta ei tuu yhtään mitään. Las Palmas alko sujumaan juurikin noin kuin sanoit. Kyyti tonnisella 1.25 luokkaa...
parjan_fin sanoi:Mä tulen kusiaisella Lemminkäiseen satasen taulun kantturoilta jarrulle ja oikeasta reunasta tähtään jarrussa, pyörä pystyssä, sisäkanttaria kohden. Lopussa alan pehmentämään jarrua ja päästän pikkasen ohi kannattarista. Alkuun terävä käännös ja sitten pyörä pystyyn ja kaasulla ulos, niin linjakin levenee ihan automaagisesti. En oikeasti tiedä ajanko sitä oikein, mutta noin sen aina olen ajanut ja ainakin sunnuntaina sain siinä jarrussa porukkaa kiinni kaikkein eniten.
GuessWho sanoi:Kiinnostaisi kovin tietää nopean ryhmän datasta että mihin asti ehditte kiihdyttää vauhtia lemminkäisen jälkeen ennen tiukan oikean jarrua ?
suizaki sanoi:140-145km/h... Mun räpylöillä ehkä vitonen vielä kiristämisen varaa.

suizaki sanoi:Ja toinen kysymys. Oot ilmeisesti joskus ollu noissa katsastushommissa. Mitenkäs tollanen kaadettu puku, jos siinä on sellasia golfpallon mentäviä reikiä, mutta asiallisesti kunnon saumalla ja paksulla nahalla paikattu, niin pääseekö vielä viivalle?
parjan_fin sanoi:Reikiä ei puvussa saa olla ja saumojen tulee olla ehjät. Ilmastointiteipillä "paikattu" reikä ei kelpaa.
Nyrkkisääntönä kävisi: "Kuinka tahansa ruma ja kulunut puku kelpaa, mutta ehjä pitää olla.".