Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taika sanoi:Heips... mites lipun myyminen menee jos ostaja ei ole ry:n jäsen?
Rubinous sanoi:1. Onko OK tulla lauantaina paikalle tilauksessa olevalla jäsenkortilla? Eli olen maksanut jäsenyyden tuossa tiistaina eikä varsinainen jäsenkortti varmaankaan ehdi tulla postiluukkuuni huomiseen mennessä.
2. Voinko ottaa lauantaina mukaani kaverin, jolla ei ole jäsenkorttia, jos hän ei aja?
3. Voinko ottaa kaverin mukaan ratapäiville sunnuntaina, jos hänellä ei ole lippua?
4. Onko Alastarossa mahdollisuutta vaihdattaa renkaita järkevällä hinnalla? Uskon, että on eli lähinnä kiinnostaa, paljon maksaa?
JMH sanoi:1: Tulosta maksukuitti
2: On OK. Hän ei tietty pääse ajamaan, ellei osta lippua portilta, jos sellaisia vielä on.
3: Saattaapi olla. Kysele rohkeasti. Hinnat ovat kympistä kolmeen kymppiin varmatenkin (mutua).
Rubinous sanoi:1. Onko OK tulla lauantaina paikalle tilauksessa olevalla jäsenkortilla? Eli olen maksanut jäsenyyden tuossa tiistaina eikä varsinainen jäsenkortti varmaankaan ehdi tulla postiluukkuuni huomiseen mennessä.
2. Voinko ottaa lauantaina mukaani kaverin, jolla ei ole jäsenkorttia, jos hän ei aja?
3. Voinko ottaa kaverin mukaan ratapäiville sunnuntaina, jos hänellä ei ole lippua?
4. Onko Alastarossa mahdollisuutta vaihdattaa renkaita järkevällä hinnalla? Uskon, että on eli lähinnä kiinnostaa, paljon maksaa?
Juutana sanoi:Viralliset vastaukset koottuna yhteen:
1.Onnistuu. Ota maksukuitti mukaan.
2. Tottakai. Tilaisuuden ajotaitoklinikat, ensiapurastit yms on avoimia kaikille. Radalle pääsee vain jäsenet jotka pystyvät jäsenyytensä todistamaan.
3. Tottakai. Aika usein näkee esim kuskin tyttö-/poikaystäviä mukana varikolla hengaamassa. Radalle ei ilman lippua pääse, ja mutu(ei tieto) on, ettei sunnuntaille ole juurikaan lippuja jäljellä. Jos kaupassa on myynnissä, niin suosittelen ehdottomasti ostamaan ne sieltä etukäteen.
4. Virallista renkaanvaihtajaa ei ole, mutta monella on renkaanvaihtovälineet mukana joita saa yleensä ystävällisten neuvojen saattelemana lainata. Saattaapi joku tehdä muutamalla kympillä työn puolestasikin.
suizaki sanoi:Aina tuolla jollain jotain renkaita ollut ja harvoin käy niin huono tuuri, ettei renkaanvaihtovälineitä ole kenelläkään mukana. Renkaan merkki ja mallivalikoima voi olla vähän suppeampi, mutta muuten luulis homman hoituvan.
Tasapainoituskin varmasti onnistuu. Masiina ei oo järjettömän kokoinen, aivan järjellinenRubinous sanoi:Suuret kiitokset kaikista vastauksista!
Mites tasapainottaminen? Eikös siihen tarvii jonkun järjettömän kokosen masiinan?
.Rum sanoi:Keskiryhmän lippua vailla 4.8. sunnuntaille.
EDIT: Ostetaan siis moinen, jäi hieman epäselväksi tuo.![]()
virtaselle sanoi:Terve
Mulla olis lippu huomiseen keskiryhmään ja en pääsekään itse paikalle joten soittoa vaan jos haluat ostaa lipun.
040 5763323
Mikko