Juurikin näin siinä suurinpiirtein voisi todeta käyneen. R6R oli minulle aivan uusi, ja olin sillä siis ensimmäistä päivää ajamassa. Pyörä on/oli hyvin paljon erilainen kuin aiempi CBR Honda, joten huomio oli kovasti niin sifterissä, käännetyssä kaaviossa, ketteryydessä kuin aivan erilaisessa ajoasennossakin. Tavallaan tiedostin koko ajan, että ajotapa oli väärä ja oma ajo aivan sekaisin, koska se ei tuntunut hyvältä tai jouhevalta. Tiesin, että ajolinjat oli minulla ihan päin *, mutta en vain sitten osannut priorisoida sille riittävästi aivokapasiteettia tarpeeksi ajoissa. Ehkä yksi tai kaksi vaihdemissiä olisi ollut turvallisempaa, kuin tämä ajolinja ja jarrun/kaasun käyttö.
Hondalla jäin siihen kehitysvaiheeseen, että tiesin jarruttavani vauhdista liikaa pois, mutta koskaan en mennyt kaasulle ennen apexia, niin kuin tässä nyt kävi.
Kyllä tästä opiksi otetaan, ja hienoa, jos joku muukin tästä jotain hyötyy ennalta ehkäisevässä mielessä. Video tosiaan löytyy täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=blDbMfN8hOM
Suunnitelmat on ehdottomasti palata vielä pyörän päälle, ja toivottavasti pystyn siihen jo loppukesän aikana

Kaatopeikko kummittelee varmasti jonkin aikaa, mutta ehkä se on helpompi karistella pois, kun kaadon syy on Jukan sanoin helposti tunnistettavissa ja korjattavissa.