Lauantain kaatuja tässä hei. Töölön sairaalasta kirjoittelen, eli tänne minut eilen tuotiin, kun Loimaalla totesivat, ettei heillä ole resursseja tarkastaa tai hoitaa tämän tasoisia vammoja. Selkä kuvattiin, ja sieltä löytyi murtumat kolmesta eri kohdasta. Lääkärin mukaan murtumat ovat sen verran siistejä, ettei ole tarpeen leikata tai mitään. Paranevat itsestään, mutta kipulääkkeitä joutuu syömään pitkään.
Onneksi oli selkäsuoja!
Kaatumisen syynä ei ollut kolari, vaan takana tullut pyörä kaatui käsittääkseni väistäessään minua tai minun pyörää. Itse siis tein ilmalennon tangon yli highsiderin seurauksena, mikä johtui omasta ajovirheestä.
Pyörä on kaverin mukaan aikalailla paalissa, joten saa nähdä mitä sen kanssa tekee. Selän paranemiseen menee useampi kuukausi, joten on ainakin aikaa miettiä sitä. Hienointa on kuitenkin tietää, että ajamaan vielä pääsee.. ei ihan heti, mutta pääsee kuitenkin

!
Iso kiitos tiimi- ja varikkokavereille kaikesta avusta, mitä olen saanut! Hienoa porukkaa kaikki, ja tullaan varmasti vielä näkemään tämänkin kesän aikana. Kaikki on siis kunnossa!