• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 17.8-18.8.2019 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Gixxeriina sanoi:
Mulla on sellanen suora kiinnike mallia kiinalainen, saat sen jos on passeli. En tosin tiiä miten toi kiinalainen tarra pysyy kiinni. Kannattaa ottaa sitä tarraa mukaan jos on.
No mulla on kiinasta tilattu paketti jossa on tarra mattoja kyllä joten veikkaan että ihan samalla kuralla mun omat kamerat on kii :D

Kiitoksia!

No jos niitä ylimääräsiä hitaan tikettejä löytyy sunnuntaille niin voi tarjota Yv tavoittaa.

jos ei enne ajanusateisilla ni ei kannata nyttenkää se ei nyt vaan olemitää alottelijotte hommaa. on vaa iha varikkokeijona kute enneki sateella

Esso.k sanoi:
jos ei enne ajanusateisilla ni ei kannata nyttenkää se ei nyt vaan olemitää alottelijotte hommaa. on vaa iha varikkokeijona kute enneki sateella
Mitäs ihmeellistä siinä sateella ajamisessa on? Ku et vaa mee millää tappojarruilla mutkiin ja ajat pyöreämpää linjaa ni ei oo mitää hätiä.

Ajaa ihmiset sateella töihinki eikä siellä mitään käy.

PrivateeR sanoi:
Mitäs ihmeellistä siinä sateella ajamisessa on? Ku et vaa mee millää tappojarruilla mutkiin ja ajat pyöreämpää linjaa ni ei oo mitää hätiä.

Ajaa ihmiset sateella töihinki eikä siellä mitään käy.

no sitä minäki! ihmettelin vaa ku sanot et toivotaa ettei sada kai sä nyt tourinkikumeilla alle 1.40 menet pitää sateella ku tauti?

Esso.k sanoi:
no sitä minäki! ihmettelin vaa ku sanot et toivotaa ettei sada kai sä nyt tourinkikumeilla alle 1.40 menet pitää sateella ku tauti?
No jos mä nopeen ryhmän marginaaliin meinaan mennä busalla touring kumeilla ni ei siihe kyllä vesisadetta saa sotkea.

Suunnitelmien muutoksesta johtuen myyntiin paikka AT3:lle 17.8. Itse keskihitaan lippu jo myyty, eli vain AT3 kaupan.

EDIT: MYYTY

Ostetaan lippu keskinopeaan tai keskihitaaseen sunnuntaille. Olen radalla lauantaina. Nollaneljänolla 3546184

Edit: lippu plakkarissa, kiitos Sverist

Myydän keskinopean ryhmän lippu sunnuntaille 18.8.
yv tai nol4yks5474672

Myydään nopeen lippu sunnuntaille.
Näyttää keliki paranevan.
0408486718

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back