Jos jollakulla on mökissä vuodepaikka vapaana la-su, niin minulla olisi sille tarvetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JesseJonas sanoi:Morjesta!
Vielä yks epätoivonen lisää ettimässä lippua hitaaseen lauantaille tai sunnuntaille.
0440400686
z1109r sanoi:Moi
Mulla lauantaille liputusvuoro ja paikka hitaaseen. Otatko?
t. Masa
Tiaz sanoi:Löytyisikö 5-10 innokasta oppilasta, jos järjestettäisiin sunnuntaina hitaassa ryhmässä AT2 Special Edition / mini AT2?![]()
PrivateeR sanoi:Oisko jollai myydä paikan päällä kanisterillista 98+ bensaa?
AT2 = ajotaito 2 ja tällä kertaa joku Tiian järkkäämä pikkuryhmä. Ajotaito 2:ssa keskitytään pyörän hallinnan perusteisiin jne.Loosah sanoi:Sori tyhmä kyssä, mutta mitä tää tarkoittaa?
Joo sori, Sunnuntaina nimenomaanmp-raakis sanoi:Lauantaina löytyy 20 litran kannu 98:a.
Lauantaina en pääse paikalle.tnuutine sanoi:Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...
Done.Mide sanoi:Mulle kelpaa. Soitatko tai tekstaat nollaneljänolla354618nel
tnuutine sanoi:Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...
Meni jo Midelle.karri.lahtinen@gmail.com sanoi:Otan. Laita viestiä
PrivateeR sanoi:Jos jollakulla on ylimääräinen suora GoPro mount palanen myydä parilla eurolla, ni voisko ottaa Sunnuntaiksi mukaan? Mulla on itsellä vain niitä kaarevia mount paloja jäljellä joka ei sovi keulan muotoon.