• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 17.8-18.8.2019 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ostetaan Sunnuntaille hitaaseen ryhmään lippu. Parhaiten tavoittaa puhelimella nol4nolnol429nol53

Jari

Löytyisikö 5-10 innokasta oppilasta, jos järjestettäisiin sunnuntaina hitaassa ryhmässä AT2 Special Edition / mini AT2? :)

JesseJonas sanoi:
Morjesta!
Vielä yks epätoivonen lisää ettimässä lippua hitaaseen lauantaille tai sunnuntaille.
0440400686

Moi

Mulla lauantaille liputusvuoro ja paikka hitaaseen. Otatko?

t. Masa

Loosah sanoi:
Sori tyhmä kyssä, mutta mitä tää tarkoittaa?
AT2 = ajotaito 2 ja tällä kertaa joku Tiian järkkäämä pikkuryhmä. Ajotaito 2:ssa keskitytään pyörän hallinnan perusteisiin jne.

Suosittelen aloittelevalle lämpimästi.

Edit: Meni Midelle.

Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...

tnuutine sanoi:
Annetaan liputusvuoro lauantaille 17.8. Varasin hitaaseen mutta ryhmän vaihto käsittääkseni onnistuu. Ja liputuksestahan löytyy tietoa ajoharjoitteluinfosta kohta 15. Menet ajoissa paikalle aamulla ajajakokoukseen ja liputtajainfoon, ja sitten omaan vuoroosi, niin silläpä se hoituu...

Mulle kelpaa. Soitatko tai tekstaat nollaneljänolla354618nel

Lauantaille hitaaseen lippu hakusessa. Ja mikäli joku haluaa vaihtaa lauantain lippunsa sunnuntaille, niin yhtä hyvä.

Jos jollakulla on ylimääräinen suora GoPro mount palanen myydä parilla eurolla, ni voisko ottaa Sunnuntaiksi mukaan? Mulla on itsellä vain niitä kaarevia mount paloja jäljellä joka ei sovi keulan muotoon.

PrivateeR sanoi:
Jos jollakulla on ylimääräinen suora GoPro mount palanen myydä parilla eurolla, ni voisko ottaa Sunnuntaiksi mukaan? Mulla on itsellä vain niitä kaarevia mount paloja jäljellä joka ei sovi keulan muotoon.

Mulla on sellanen suora kiinnike mallia kiinalainen, saat sen jos on passeli. En tosin tiiä miten toi kiinalainen tarra pysyy kiinni. Kannattaa ottaa sitä tarraa mukaan jos on.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back