Onko tietoa mahtaako la ja su olla rataravintola auki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teemu Tanila sanoi:Onko tietoa mahtaako la ja su olla rataravintola auki?
Laitoin viestiäepoksi sanoi:Myyn ei jäsen keskinopean lipun sunnuntaille
JMH sanoi:Mullakin ois lippu myydä huomiselle. Keskinopea, jäsenhinta. Olikos se 60€.
Ekaks vastaanotettu priva voittaa.
JMH sanoi:Pakkasin jo kamat, joten lämmin varikkoruutu odottaa.
Hyvä syöttökeli huomenna!

Lasse.L sanoi:Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle.![]()
Lasse.L sanoi:Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle.![]()
Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille 
Lasse.L sanoi:Ja paras kierros 1:30,07.Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille
![]()
Lasse.L sanoi:Ja paras kierros 1:30,07.Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille
![]()
Soikkeli sanoi:Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!
Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...
Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.
![]()
Kerberos sanoi:Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla"
Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?
Kerberos sanoi:Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla"
Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?
rantaile sanoi:Asennus jo tilattu![]()