• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 15.8.-16.8.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rouvalla on jo lippu lauantain 15.8 AT2, joten jollette halua mun pyörivän sielä tärisemässä ajohorkissani ja hölisemässä joutavia koko päivää joojoo-miehenä, myykää keskinopsaan lippu samalle päivälle yhteisen edun nimissä (liputuskin käy)

shyhander sanoi:
Voin lainata mun lepotuolia – silloin kun oon ite ajamassa. :jpstyle:
Eikai täällä vai vidduilla [emoji847]

Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla

shyhander sanoi:
Voin lainata mun lepotuolia – silloin kun oon ite ajamassa. :jpstyle:

Erittäin höveliä olisi antaa päristellä mopon päällä, kun se makaa pukeilla. Ei tartte seistä koko päivänä.

JMH sanoi:
Erittäin höveliä olisi antaa päristellä mopon päällä, kun se makaa pukeilla. Ei tartte seistä koko päivänä.

Kuinka monella kuskilla onkaan penkinlämmittäjä? Vähän kosteammilla pieruilla esilämmitetty jakkara antaa heti sekunnin-pari pois kierrosajasta.

Kysyntää kun tuntuu olevan poikkeuksellisen paljon, niin muistutus, että MP-Tuella 3:n päivän setti syyskuun alussa ja lippuja tuonne saa.

Heads up: Perjantai-illalla - ehkä myöhäänkin - saattaa tulla tarjolle ILMAINEN lippu lauantaille keskihitaaseen ryhmään. Ehtona ainoastaan, että käy päivän aikana hoitamassa yhden liputusvuoron. Liputukseen saa ohjeistuksen paikan päällä ajajakokouksen jälkeen. Sekä jäsenhintainen lippu sunnuntaille niin ikään keskihitaaseen ryhmään.

Eli riippuu siitä, ehtiikö varaosalähetys ajoissa perille ja saanko pyöräni viikonlopuksi kuntoon vai en. Mieluummin kyllä ajaisin itse, kun kerrankin on tiedossa kunnon säätkin.

EDIT: No niin asia varmistui eli ei tule pyörä ajoissa kuntoon, joudun siis luopumaan lipuistani. Eli lauantaille lippu keskihitaaseen tarjolla liputusvuoroa vastaan ja sunnuntaille jäsenhintaa 60€ vastaan. nol 4 nol 5 ysi 47606.

Ps. Tulen tietysti hoitamaan lauantain lippuvuoroni itse jos lippu ei kelpaa kellekään.

MOLEMMAT LIPUT VAIHTANEET OMISTAJAA.

E̶i̶ ̶k̶u̶k̶a̶a̶n̶ ̶h̶a̶l̶u̶a̶i̶s̶ ̶v̶a̶i̶h̶t̶a̶a̶ ̶k̶e̶s̶k̶i̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶a̶a̶n̶ ̶n̶o̶p̶e̶a̶n̶ ̶l̶i̶p̶p̶u̶u̶n̶?̶

Edit: ei sitte :(

Back