• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 15.8.-16.8.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihtelua vallitsevaan teemaan.

Kiinnostais majoitus jos jollain mökki jossa ois tilaa pe-su väliset yöt.

MIndye sanoi:
Keskihidas lauantaille hakusessa, privasta saa kiinni.

Täällä kans edelleen hakusessa, paikalla anyway molemmat päivät niin olisi kiva päästä myös lauantaina ajamaan.

Ostan nopeaan ryhmään molemmille päiville!!!!!
Nol407387618

Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla

Majapaikka hakusessa edelleen, la-su yöksi joku sohvannurkka :>

Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla

Viimeksi muokattu:
OSTAN 16.8 - Ostan yhden hitaan ja yhden keskihitaan lipun. Tarjota voit yksittäistä lippua.

Olen jäsen ja maksan lipuista hyvän hinnan, kunhan pääsisimme porukassa.

Minut tavoittaa parhaiten viestillä nol4nol4552445

Ystävällisesti,
Juhana Peltoniemi

Ajattelin kysäistä että onko porukalla kiiinnostusta ihan liveopastukseen noiden varmistusten tekemiseen? Voisin opastaa ja neuvoa halukkaita varikolla jossain sopivassa välissä kootusti.

Ihan perusjuttuja, miten käytät varmistuslankapihtejä, miten on hlppo tehdä reikiä varnistuksia varten jne.

Huudelkaa tähän alle jos kiinnostaa niin varaan tykötarpeita riittävästi.

Soikkeli sanoi:
Ajattelin kysäistä että onko porukalla kiiinnostusta ihan liveopastukseen noiden varmistusten tekemiseen? Voisin opastaa ja neuvoa halukkaita varikolla jossain sopivassa välissä kootusti.

Ihan perusjuttuja, miten käytät varmistuslankapihtejä, miten on hlppo tehdä reikiä varnistuksia varten jne.

Mä voin tulla katsoon kun ammattimies varmistaa 👋

Soikkeli sanoi:

Ehdottomasti kiinnostaa 👍

Myydään jäsenhintaiset liput keskihitaaseen lauantaille ja sunnuntaille. Ensisijaisesti molemmat.

MOLEMMAT MYYTY

Viimeksi muokattu:
ebragge sanoi:
Myydään jäsenhintaiset liput keskihitaaseen lauantaille ja sunnuntaille. Ensisijaisesti molemmat.

YV/050-3732007

Pistin tekstaria lauantain lipusta.

Back