• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro 15.8.-16.8.2020 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pahoittelut ekan nopean ryhmän setin keskeytyksestä ennenkuin kaikki kerkes ees radalle.

Porsi kattila ja takarengas lukossa oli pakko vetää vaan suoraan.

Jatketaan ensvuonna jollain kalustolla.

Myyn sunnuntaille keskinopean lipun.
Puh. noll415474672

MYYTY.

Myydään jäsenhintainen lippu sunnuntaille hitaaseen ryhmään!
puh. nol5nol 5573420

edit: Myyty

Mullakin ois lippu myydä huomiselle. Keskinopea, jäsenhinta. Olikos se 60€.

Ekaks vastaanotettu priva voittaa.

JMH sanoi:
Mullakin ois lippu myydä huomiselle. Keskinopea, jäsenhinta. Olikos se 60€.

Ekaks vastaanotettu priva voittaa.

Pakkasin jo kamat, joten lämmin varikkoruutu odottaa.

Hyvä syöttökeli huomenna!

Lasse.L sanoi:
Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle. :grin:

Ei muuta kuin rajat päreiksi! Laitoin vastauksen.

Lippu myyty.

Lasse.L sanoi:
Paiskasin YV. Jos sitä vielä kävis kokeilemassa hapsutakkirajan rikkomista tälle kesälle. :grin:

Ja paras kierros 1:30,07. :rant: Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille :grin:

Lasse.L sanoi:
Ja paras kierros 1:30,07. :rant: Noh, jää jotain tavoitteita ensi kesällekin. Hauskaa oli, kiitos järjestäjille :grin:

Vanha hapsutakkirajan rikkojan vinkki: kokeile siirtää vähän maaliviivan paikkaa ratafilussa niin voipi olla, että napsahtaa 29 tauluun... ;)

Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!

Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...

Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.

:WAZAAP::WAZAAP::WAZAAP:

Soikkeli sanoi:
Kiitoksia kaikille mahtavasta viikonlopusta!

Mä oon aina halunnut ajaa Bemarilla Alastaroa. Noh toteutui puolittain mutta harmittavasti ajokki oli Diesel...

Nyt mä alan mököttämään ja herään sitten joskus Toukokuussa ja alan tekemään syyshuoltoja.

:WAZAAP::WAZAAP::WAZAAP:

Olihan se lähtö aika vaatimattoman oloista tuommoisella "Alastaro taxilla" :D
Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?

Kerberos sanoi:
Rantaile voisi ihan hyvin asentaa omaan Baijerilaiseensa koukun raatokuskien iloksi?

Piti vielä lisätä että harmittavasti siinä Bemarissa oli myös 4 rengasta...........

Kerberos sanoi:

Asennus jo tilattu :)

Back