• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle
nixweiss.gif
biggrin.gif
Kiitos vinkistä ja nimestä!
smile_org.gif
Mää ettin täältä reissun päältä Turtle Waxia. Tuo lienee ns. autotarvikekamaa eli autotarvikeliikkeestä löytänee?
smile_org.gif

Ja ajelkaa varovaisesti siellä ulkona, ettei teitille (tai teitin mopoille käy kuin mun Mansikille)!
kuulleppas nuori mies...sä taidat lukee vaa joka toisen lauseen..
biggrin.gif
mäki oon ettiny pyörä ja autoliikkeistä ....ei löytyny mutta CITYMARKETISTA löyty...
biggrin.gif
ajattelin vaa helpottaa tätä sun ettimistä
wink.gif
mut voihan hyvinki olla et kaik autotarvikeliikkeet on nyt pullollaan turtleja
nixweiss.gif
biggrin.gif
NUORI MIES???
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Rouva on hyvä ja ttutustuu rohviiliini! Mutta KIITOS kohteliaisuudesta!
biggrin.gif

Mä voisin tulla ainakin kahville ja ehkä lyhyelle lenkille (muuta menoa seiskan aikaan).

oi oi oi ..kylläpäs oli mukavaa pitkästä aikaan käydä mopoilemassa..Uusi sotakone tottelee käskyjä sotilaallisella tarkkuudella.....
inlove.gif

Ja ne murinat...yoshi murahtaa....
buttrock.gif

Olen lauantaina mukana porukassa....

Oma meni jo tänään talliin
sad_orig.gif
, mutta jos ehdin niin tulen a*köh*lla vilkaisemaan minkälaisen sotaratsun Theseus on hommannut.

Onko käsi jo muka kunnossa, vai saako moottoripyörähullu uuden määritteen?
omg.gif

Edit: Niin tietysti. Onko parempi puoliskokin kunnossa?
withstupid.gif

Oma meni jo tänään talliin
sad_orig.gif
, mutta jos ehdin niin tulen a*köh*lla vilkaisemaan minkälaisen sotaratsun Theseus on hommannut.

Onko käsi jo muka kunnossa, vai saako moottoripyörähullu uuden määritteen?
omg.gif

Edit: Niin tietysti. Onko parempi puoliskokin kunnossa?
withstupid.gif
no tuota...ei se ihan 100% kunnos mutta 70%...
biggrin.gif

Puolisolla o käsi pikkasen jäykkänä mut kunnos... Aikohan tuo lauantaina tulla kyytiin ...
biggrin.gif

Taitaa mullaki mennä sotakone unille varmaa sit ton reissun jälkee...

Hrrr. Olipas jo kylmä ajella. Pakko oli tulla kotiin, mutta -Harza, wexi ja milhouse ne vaan jatkoi matkaa.

Kehä I:llä Länteen päin juuri ennen Vallikallion Shelliä oli joku auto laskenut öljynsä hienosti keskelle oikeaa kaistaa.

Noista öljyistä oikein radiossa varoitettiin.....

Piipulle ja muille tiedoksi.........Bongasin tänään Sellossa liikkeestä nimeltä Clas Ohlsson...tai jotain sinne päin........niitä hanskan lämmitttimiä. Ei olleet edes kertakäyttöisiä ja hinta oli jotain 12 euroo kaksi paria.

Niitä oli siellä retkeily osastolla.......retkeilyähän se on mopoilukin........ainakin meille
062802moto_prv.gif

jens teist ei ilmeisesti/onneks kukaan ajanu siit öljyst?
kiitti ertzi täytyy käydä tsekkaa....
joku sano et ne ois luvannu viikonlopuks räntää...tietääks kukaa?ainaki tos orgin kartas se ois luvannu lauantaille vodaa..

aika vaikee sanoa tosta säästä vielä mitä sieltä sataa...
confused_orig.gif

toivottavasti pysys vetenä ja vähäisenä... Jos nyt todella kova sade ni jää reissu väliin .. ehkä sunnuntaina sitten kokeilen vielä josko oisi parempi ilma...
thumbs-up.gif

Hrrr. Olipas jo kylmä ajella. Pakko oli tulla kotiin, mutta -Harza, wexi ja milhouse ne vaan jatkoi matkaa.
Jensillä ja Wexillä oli vauhti päällä, Milhousen kanssa yritettiin roikkua perässä
smile_org.gif
. Loppumatkalla bongattiin peuroja kaksi kertaa ja ilta huipentui siihen Bodomin lähistöllä (?) olevaan serpentiiniin pilkkopimeässä
ghostface.gif
.

jens teist ei ilmeisesti/onneks kukaan ajanu siit öljyst?
kiitti ertzi täytyy käydä tsekkaa....
joku sano et ne ois luvannu viikonlopuks räntää...tietääks kukaa?ainaki tos orgin kartas se ois luvannu lauantaille vodaa..
Joo ei muut ajaneet sitä kautta. Erkanin porukasta Klaukkalassa ja jatkoin kolmostien, kehä I:n kautta himaan. Muut jatkoivat matkaansa jonnekin pohjoiseen
062802moto_prv.gif

Sadetta on luvattu viikonlopuksi näillä näkymin. Tähän aikaan vuodesta ennustukset menevät kuitenkin usein pieleen. Toivottavasti niin käy nytkin
biggrin.gif

Jensillä ja Wexillä oli vauhti päällä, Milhousen kanssa yritettiin roikkua perässä
smile_org.gif
. Loppumatkalla bongattiin peuroja kaksi kertaa ja ilta huipentui siihen Bodomin lähistöllä (?) olevaan serpentiiniin pilkkopimeässä
ghostface.gif
.
Kiitos ajeluista! Tällä kertaa ei tullut hiki. Sormet oli suht kohmeessa ja vähän ehkä muutkin arat paikat
omg.gif
Taitaa mennä kahvalämppärit tilaukseen ens ajokaudeksi!

Sen peuran bongaamisen jälkeen kummasti alkoi ne metsän laidat kiinnostamaan
crazy.gif

Oisko huomenna päivällä lähtijöitä? Joskus klo 13 aikoihin tms.

Varoitan kyllä, että radalle oon taas menossa, joten ihan varma en oo ajokunnosta aamulla
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
Huomaatteko muuten toistuvan kuvion tässä?
biggrin.gif

Back