ttuttu
MotOrg ry jäsen
- Sijainti
- Helsinki/Etelä-Savo
NUORI MIES???kuulleppas nuori mies...sä taidat lukee vaa joka toisen lauseen..Kiitos vinkistä ja nimestä!ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle![]()
Mää ettin täältä reissun päältä Turtle Waxia. Tuo lienee ns. autotarvikekamaa eli autotarvikeliikkeestä löytänee?![]()
![]()
Ja ajelkaa varovaisesti siellä ulkona, ettei teitille (tai teitin mopoille käy kuin mun Mansikille)!mäki oon ettiny pyörä ja autoliikkeistä ....ei löytyny mutta CITYMARKETISTA löyty...
ajattelin vaa helpottaa tätä sun ettimistä
mut voihan hyvinki olla et kaik autotarvikeliikkeet on nyt pullollaan turtleja![]()
![]()
![]()