Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on menoa iltapäivällä kolmen jälkeen (iki-ihanat kahvikutsutsunnuntaina kyl vois heittää pidempää lenkkii ku on kelit paremmat...![]()
passaa...oisko 11.00 vai 10.00...? premierillä on koko pitkä kylmä talvi aikaa juopotella ja naurattaa likkoja...Mulla on menoa iltapäivällä kolmen jälkeen (iki-ihanat kahvikutsutsunnuntaina kyl vois heittää pidempää lenkkii ku on kelit paremmat...
)![]()
Niin vois lähtee ajoissa. Jo ennen puolta päivää (premierinriemuksi)![]()
ai sää käyt kahes duunis...?mä tulen ainaskin kahville huomenna ja sunnuntaina vaikka ajeleen.....tänään yöksi taas Fenniaan...töihin![]()
14:30 ...paikalla....Oisko se sitten 14.30 -> Theseuksen pyöräähän sitä pitää tulla kattomaan. Kai tuot sen näytille?sunnuntaiks luvattu hyvää keliä...mut ei huomiseks...saa nähä jääkö vaa kahvitteluks huomenna...![]()
moneltas jengi on tulos kahville...ite edelleen jotai 14.30-14.45![]()
kävin ertzi ostaa sen lämmitettävän lämpötyynyn hanskoihin...täytyy huomen kokeilla...heh heh tulipa luettua taas ohjetta...huom !älä laita lämmintä tyynyä suoraan iholle....eli ei taida olla mitää hyötyy...
Kahvitteluks voi jäädä joo. Kävin äsken ajelemassa vajaat 40km sateessa eikä sen nyt niin helmeä ollut (tai no on sittenkin) lehtiä ja kaivon kansia väistellen.
Muista sitten ottaa kuvia!Oisko se sitten 14.30 -> Theseuksen pyöräähän sitä pitää tulla kattomaan. Kai tuot sen näytille?sunnuntaiks luvattu hyvää keliä...mut ei huomiseks...saa nähä jääkö vaa kahvitteluks huomenna...![]()
moneltas jengi on tulos kahville...ite edelleen jotai 14.30-14.45![]()
kävin ertzi ostaa sen lämmitettävän lämpötyynyn hanskoihin...täytyy huomen kokeilla...heh heh tulipa luettua taas ohjetta...huom !älä laita lämmintä tyynyä suoraan iholle....eli ei taida olla mitää hyötyy...
Kahvitteluks voi jäädä joo. Kävin äsken ajelemassa vajaat 40km sateessa eikä sen nyt niin helmeä ollut (tai no on sittenkin) lehtiä ja kaivon kansia väistellen.
Ei prkl! Ootte kyllä julmaa porukkaa :passaa...oisko 11.00 vai 10.00...? premierillä on koko pitkä kylmä talvi aikaa juopotella ja naurattaa likkoja...Mulla on menoa iltapäivällä kolmen jälkeen (iki-ihanat kahvikutsutsunnuntaina kyl vois heittää pidempää lenkkii ku on kelit paremmat...
)![]()
Niin vois lähtee ajoissa. Jo ennen puolta päivää (premierinriemuksi)![]()
![]()
![]()
Minimotoilu kyllä kiinnostais, mutta ainakaan tuolla Kumpulan kart'inin sivuilla ei asiasta mitään mainita.No niin ..nyt o uusi sotakone esitelty..![]()
Oli tosi mukava nähdä porukkaa ja huomennahan sitä taas turistaan ja lenkkiä heitetään...Toivottavasti hyvässä tai kohtalaises ajokelissä.........![]()
Niin sellaista oli että jos talvella mentäis minimotoileen ku kuulemma jossain sisäkarting centeris o se mahdollisuus..![]()
No sinne sitten talvella
jees..päiväduuni ja joka toinen vkonloppu Fennian ovella, lippulillinä...saapahan mopon maksettua (joskus). tänään ei kyll ratkennut edes kahville, mut eiköhän huomenna ajeleen...jos mua ei näy niin ei kannata ootella...saan kerrankin nukkua yötyön jälkeen kun muksut mummolassaai sää käyt kahes duunis...?mä tulen ainaskin kahville huomenna ja sunnuntaina vaikka ajeleen.....tänään yöksi taas Fenniaan...töihin![]()