• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kausi jatkuu  
sport05.gif
Ehdottomasti!!!
062802moto_prv.gif

eiköhän munki ajot oo tässä tälle vuodelle...keskiviikkona panu huollon kautta ansaitulle talvilomalle....  
wink.gif
Suuret kiitokset Piipulle ajojen järkkäämisestä
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
.....monta uutta mukavaa tuttavuutta on tullut
inlove.gif
.....ensi keväänä jatketaan.

Pidellään Piipu yhteyksiä yllä talven aikana.

Mä ilmoittelen ratsastus hommasta jossain vaiheessa ja kerään osallistuja määrän ...... ajattelin tän nimistä paikkaa, Talli Perla.....käykää tsekkaamassa niiden sivut.

Älä Timberline Ouluun asti lähde....muuten et voi ensi keväänä osallistua meidän ajoihin....
sad_orig.gif

Jaahas. Piipu laittaa Panun talviunille ja niin taitaa moni muukin laittaa omat 'Panunsa' ansaitulle levolle. Kiitoksia paljon Piipulle, että jaksoi niin ahkerasti järkkäillä näitä ajoja
062802jumpie_prv.gif
Varsinkin tämmöiselle nyybielle oli toooodella mukavaa päästä ajamaan näin mukavassa seurassa
062802moto_prv.gif
Ens kesänä sitten taas Piipu GP:t pystyyn
thumbs-up.gif

Minun 'Angelina Jolie' jatkaa vielä kyytien antamista pari viikkoa, ennen en päästä sitä levolle! Vihdoin sain ostettua windstopper-kalsaritkin, ei voi vielä lopettaa
tounge.gif

Harza, Premier ja kumppanit. Käydään vielä muutamat mutkat heittämässä!?!?

Kiitos kaunis minunkin puolesta kaikille kanssa matkustajille!!
bowdown.gif
Tosi hauskaa on ollu,porukka on ihan kivaa noin muutenkin,viihdytty on kahvi kuppienkin ääressä..
smile_org.gif
Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa roikkua täällä foorumissa talvellakin että yhteys pysyy ja voijaan sit touhuta kaikkea kivaa,mitä suunniteltiin,yhessä kesää odotellessa!
Piipu on kyllä hienosti järkänny porukan kasaan,selvästi johtaja- ja pomottaja-tyyppiä!!
biggrin.gif

Harmittaa kun en päässyt tänään mukaan
sad_orig.gif
(lapseni äiti teki oharit)
veryangry.gif
Olis ollu ihan kiva tavata legendaarinen piipu
biggrin.gif

Ajokausi se vaan jatkuu
062802moto_prv.gif

Mä olisin myös lähdössä ajeleen tällä viikolla, jos ei vaan sada kauheesti.

pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny
bawling.gif

panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin ja saatika sit huoltoon
bawling.gif

kauheet ku ei osaa tehä mitää...soitin kyl lääkärille, eli eskolle....
biggrin.gif

pitäkää peukkui ett ei oo mitää kauheeta !!!!!

bawling.gif

panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin  ja saatika sit huoltoon  
bawling.gif

biggrin.gif

Huijui!
omg.gif

Mutta
nixweiss.gif

Toivottavasti ei vakavempaa. Voi olla, että eilinen sade vaikuttanut johonkin ja tuo on pelkkä väärä häläri.

Mulla oli pyörä ihan hiekassa kuivuttuaan
crazy.gif

bawling.gif

panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin  ja saatika sit huoltoon  
bawling.gif

biggrin.gif

Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...

bawling.gif

bawling.gif

biggrin.gif

Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...
jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..
no toivon et himaan pääsen
confused_orig.gif
...toivottavasti mikää ei vaa leikkaa kii...ehkä se tosiaan voi olla se eilinen sade...mutku oon useinki ajanu sateessa....
nixweiss.gif

kiva duunis oli äsken sähköt pois 15 min...olipa mukavaa....

bawling.gif

bawling.gif

biggrin.gif

*Pitää peukkuja ihan kybällä*........kamalaa.....otan osaa. Kyllä se vielä tervehtyy. Tää syksy on sellasta flunssa aikaa...

bawling.gif

bawling.gif

biggrin.gif

jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..
no toivon et himaan pääsen  
confused_orig.gif
...toivottavasti mikää ei vaa leikkaa kii...ehkä se tosiaan voi olla se eilinen sade...mutku oon useinki ajanu sateessa....  
nixweiss.gif

kiva duunis oli äsken sähköt pois 15 min...olipa mukavaa....
Käyntiin lähtee ?...
Jos sillä Panulla on flunssa eilisestä sateesta...
sad_orig.gif

Saatkos sitä lämpimään talliin kuivamaan ja crc:tä liittimiin..?

Tänään vein mun Elmerin sisätiloihin. Oli vähän haikeeta ajella kun aamupäivällä oli vielä lämmintä eikä edes satanut kun ajelin talvimajaa kohti  
confused_orig.gif
Täytyy käydä vielä sitä putsailemassa ja huoltamassa ennenkuin vedän peiton sen päälle.
Ei, Piipu, siinä Panussa varmaan mitään isoa ongelmaa ole, ehkä se vaan protestoi kun tietää että ajot loppuu
tounge.gif

Back