Ehdottomasti!!!Kausi jatkuu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdottomasti!!!Kausi jatkuu![]()
Suuret kiitokset Piipulle ajojen järkkäämisestäeiköhän munki ajot oo tässä tälle vuodelle...keskiviikkona panu huollon kautta ansaitulle talvilomalle....![]()
Siis mitä oikein tapahtu?Vain ylpeys sai kolauksen... eikä sekään pahastiEihän mitään vakavampaa sattunut?, jos unohdetaan Ruupertin lipat![]()
![]()
Katsotaan nyt miten käy... kuten sanottu ei musta niin vaan eroon päästä. Pelottaa kyllä kun katsoo että milloin kausi alkaa ja loppuu Oulussa.Älä Timberline Ouluun asti lähde....muuten et voi ensi keväänä osallistua meidän ajoihin....![]()
Mää oon myös mukana jos vaan ootte menossaHarza, Premier ja kumppanit. Käydään vielä muutamat mutkat heittämässä!?!?
Huijui!pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin ja saatika sit huoltoon![]()
kauheet ku ei osaa tehä mitää...soitin kyl lääkärille, eli eskolle....![]()
pitäkää peukkui ett ei oo mitää kauheeta !!!!!
Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
panu on pipi...tulin just duuniin ja joku fi valo sytty...jännittää pääsenkö enää kotiin ja saatika sit huoltoon![]()
Laitoinpa pressun pyörän päälle, kun pääsin kotiin. Saa nähdä, kuinka hyvin on hiertänyt maaliaMulla oli pyörä ihan hiekassa kuivuttuaan![]()
jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
*Pitää peukkuja ihan kybällä*........kamalaa.....otan osaa. Kyllä se vielä tervehtyy. Tää syksy on sellasta flunssa aikaa...pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
Käyntiin lähtee ?...jotai yleis vika koodia...eli toivon et ei mitää vakava...mut mun mielest hais vähän palaneelta ku duuniin pääsin...voi olla et kuvittelin ku olin niin paniikissa...toivotaan niin..Älä huoli se o luultavimmin joku liitin/anturi joka o saanu pikkasen liikaa kosteutta sisuksiinsa...Mitäs vikakoodia se vilkuttaa?...pakko jakaa tää tieto teiän kaa...oon niin järkyttyny![]()
no toivon et himaan pääsen...toivottavasti mikää ei vaa leikkaa kii...ehkä se tosiaan voi olla se eilinen sade...mutku oon useinki ajanu sateessa....![]()
![]()
kiva duunis oli äsken sähköt pois 15 min...olipa mukavaa....