• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kylhän theseus lupaili tuua näytille uuden rakkaan
biggrin.gif
...kyll mä pienen lenkin heitän...muuten tulee niin kova ikävä panuu...
inlove.gif
ja mull illal menoo ja sitä ennen pitäis leipoo...
sunnuntaina kyl vois heittää pidempää lenkkii ku on kelit paremmat...
062802moto_prv.gif

mä tulen ainaskin kahville huomenna ja sunnuntaina vaikka ajeleen.....tänään yöksi taas Fenniaan...töihin
crazy.gif

sunnuntaiks luvattu hyvää keliä...mut ei huomiseks...saa nähä jääkö vaa kahvitteluks huomenna...  
confused_orig.gif

moneltas jengi on tulos kahville...ite edelleen jotai 14.30-14.45  
nixweiss.gif

kävin ertzi ostaa sen lämmitettävän lämpötyynyn hanskoihin...täytyy huomen kokeilla...heh heh tulipa luettua taas ohjetta...huom !älä laita lämmintä tyynyä suoraan iholle....eli ei taida olla mitää hyötyy...
Oisko se sitten 14.30 -> Theseuksen pyöräähän sitä pitää tulla kattomaan. Kai tuot sen näytille?
Kahvitteluks voi jäädä joo. Kävin äsken ajelemassa vajaat 40km sateessa eikä sen nyt niin helmeä ollut (tai no on sittenkin)  lehtiä ja kaivon kansia väistellen.
14:30 ...paikalla....
buttrock.gif

sunnuntaiks luvattu hyvää keliä...mut ei huomiseks...saa nähä jääkö vaa kahvitteluks huomenna...
confused_orig.gif

moneltas jengi on tulos kahville...ite edelleen jotai 14.30-14.45
nixweiss.gif

kävin ertzi ostaa sen lämmitettävän lämpötyynyn hanskoihin...täytyy huomen kokeilla...heh heh tulipa luettua taas ohjetta...huom !älä laita lämmintä tyynyä suoraan iholle....eli ei taida olla mitää hyötyy...
Oisko se sitten 14.30 -> Theseuksen pyöräähän sitä pitää tulla kattomaan. Kai tuot sen näytille?
Kahvitteluks voi jäädä joo. Kävin äsken ajelemassa vajaat 40km sateessa eikä sen nyt niin helmeä ollut (tai no on sittenkin) lehtiä ja kaivon kansia väistellen.
Muista sitten ottaa kuvia!
smile_org.gif
Kiitos!

en taida edeskahvitteluk... kun on mopo poissa mut kyytu sine allikallioon ois mutta taitaa olla tukka niin kipee että ei voi
033102beer_1_prv.gif

Mulle sopii sunnuntaina vaikka tuo kympin startti, voihan siinä heittää lenkin ja tulla vallikallioon tarkastaan sununtaille part kakkosen..
nixweiss.gif

Mutta aikainen lintuhan sen madonkin nappaa...
wink.gif

Tänään tuskin ehtii edes kahvittelemaan, kun on noi lemmikkieläinmessut. Sovin menon sinne.
Ottakaa joku kuva sotakoneesta, sellaistenkin mielenrauhaksi jotaka ei paikaklle päse... syystä taikka toisesta.
ghostface.gif

sunnuntaina kyl vois heittää pidempää lenkkii ku on kelit paremmat...  
062802moto_prv.gif
Mulla on menoa iltapäivällä kolmen jälkeen (iki-ihanat kahvikutsut
062802jumpie_prv.gif
)
Niin vois lähtee ajoissa. Jo ennen puolta päivää (premierin
ghostface.gif
riemuksi)
passaa...oisko 11.00 vai 10.00...? premierillä on koko pitkä kylmä talvi aikaa juopotella ja naurattaa likkoja...  
biggrin.gif
tounge.gif
Ei prkl! Ootte kyllä julmaa porukkaa :
crazy.gif
biggrin.gif

No nyt mulla on onneks alkometri, niin ei tartte enää arvuutella ajokuntoa
biggrin.gif
buttrock.gif

Mä en pääse tänään ajelemaan,pyörä on kovan vahauksen alla..vielä pari kerrosta ni johan kiiltää!
biggrin.gif
Mut autolla oon lähössä liikkeelle anyway,joten tuun varmaan moikkaan kaikkia pitkästä aikaa ja hörppäämään kahveet!
biggrin.gif

eipä sitä kauheeta lenkkiä tullu ajeltua..oli kiva höpistä....
biggrin.gif

huomenna keli on ku morsian...
wink.gif
eli 11.00 valtsikaltsin shell....
062802moto_prv.gif

juttua oli et tehää kaikke kivaa talvella...niil minimotoilla(menikö oikein)...nii se sukellus, hepat,mikroautoi, sumopainii..
tounge.gif
ja kesä on ennen ku huomataankaa..
wink.gif

No niin ..nyt o uusi sotakone esitelty..
biggrin.gif

Oli tosi mukava nähdä porukkaa ja huomennahan sitä taas turistaan ja lenkkiä heitetään...Toivottavasti hyvässä tai kohtalaises ajokelissä......
062802moto_prv.gif
...
Niin sellaista oli että jos talvella mentäis minimotoileen ku kuulemma jossain sisäkarting centeris o se mahdollisuus..
buttrock.gif

No niin ..nyt o uusi sotakone esitelty..
biggrin.gif

Oli tosi mukava nähdä porukkaa ja huomennahan sitä taas turistaan ja lenkkiä heitetään...Toivottavasti hyvässä tai kohtalaises ajokelissä......
062802moto_prv.gif
...
Niin sellaista oli että jos talvella mentäis minimotoileen ku kuulemma jossain sisäkarting centeris o se mahdollisuus..
buttrock.gif
Minimotoilu kyllä kiinnostais, mutta ainakaan tuolla Kumpulan kart'inin sivuilla ei asiasta mitään mainita.
Voi sitä sinisen savun määrää kun reilut muutama kakstahti-motoilija vääntää tupin nuri sisäradalla. Tuli vaan mieleen, että sen tähden minimotoilua ei paljon sisätiloissa harrasteta.

Tänään oli taas vaihteeksi tukka kipeä, mutta eipä kelikään ollut kummoinen. Huomenna Shellille, säästä riippuen vähintään kahville
sport05.gif
.

mä tulen ainaskin kahville huomenna ja sunnuntaina vaikka ajeleen.....tänään yöksi taas Fenniaan...töihin
crazy.gif
ai sää käyt kahes duunis...?
jees..päiväduuni ja joka toinen vkonloppu Fennian ovella, lippulillinä...saapahan mopon maksettua (joskus). tänään ei kyll ratkennut edes kahville, mut eiköhän huomenna ajeleen...jos mua ei näy niin ei kannata ootella...saan kerrankin nukkua yötyön jälkeen kun muksut mummolassa
tounge.gif

Back