Punainen....theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...![]()
vai onko sittenkään....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Punainen....theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...![]()
No itseasiassa joo sitäkin, kst:n pajalla kävin kalibroimassa totaKävitkö näyttämässä kypärää jollekin?Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma![]()
![]()
Jooh, tollasen laitteen joka pistää näkökenttään nopeuden, kierrokset, vaihtovalon ja vaihteen nummeron : - klik -sanoi:Ootko hommannut jonkun uuden vimpaimen?![]()
theseus.....murr....kerro....Punainen....theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...![]()
vai onko sittenkään....?![]()
![]()
![]()
Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaanViime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........
Ensi talvena Ertzin tallilla tapahtuu ja Erkki5 saa uudet vaatteet. Noi lamput voit pölliä premierin mopostaSiellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaanViime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........![]()
No, sinnehän se Ertzi sitten hävisi...Pärkkele keuliminen vaan ei ole mun juttu..Perskules, pakko kai se on myöntää......sain kotimatkalla karistettua Tirkonkin kannoiltaniin pääsin livahtamaan Porvooseen![]()
![]()
Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaanViime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........![]()
Tottakai mä opetan.....ja alastomat miehet, kuten Erkki ja Panu on oikein hyviä keulimisharjoituksia ajatellen..............opettaisiks sä ertzi mutki keulimaan....![]()
![]()
![]()
Tottakai mä opetan.....ja alastomat miehet, kuten Erkki ja Panu on oikein hyviä keulimisharjoituksia ajatellen..............opettaisiks sä ertzi mutki keulimaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos mää sanoisin, että:Tottakai mä opetan.....ja alastomat miehet, kuten Erkki ja Panu on oikein hyviä keulimisharjoituksia ajatellen..............opettaisiks sä ertzi mutki keulimaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hieno homma....eiku treenaa..
.....panu![]()
![]()
Kiitos vinkistä ja nimestä!ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle![]()
![]()
kuulleppas nuori mies...sä taidat lukee vaa joka toisen lauseen..Kiitos vinkistä ja nimestä!ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle![]()
Mää ettin täältä reissun päältä Turtle Waxia. Tuo lienee ns. autotarvikekamaa eli autotarvikeliikkeestä löytänee?![]()
![]()
Ja ajelkaa varovaisesti siellä ulkona, ettei teitille (tai teitin mopoille käy kuin mun Mansikille)!