• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa: Final Lap

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
theseus kerro ees väri....kerro ,kerro,kerro...
biggrin.gif
Punainen....

vai onko sittenkään....?
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Lenkillä kävin minäkin, tosin yksikseni. Hyvä ilma oli ja uusi kypäränäyttö toimii kuin unelma
smile_org.gif
Kävitkö näyttämässä kypärää jollekin?
biggrin.gif
No itseasiassa joo sitäkin, kst:n pajalla kävin kalibroimassa tota
smile_org.gif

sanoi:
Ootko hommannut jonkun uuden vimpaimen?
smile_org.gif
Jooh, tollasen laitteen joka pistää näkökenttään nopeuden, kierrokset, vaihtovalon ja vaihteen nummeron : - klik -

Uijui! Porukalla uusia leluja
buttrock.gif
Theseuksen sotakone ja Jassun kypärämikälie täytyy nähdä
smile_org.gif

Lauantaina täytyy olla menossa muiden referenssiryhmien kanssa, mutta sunnuntaina sitten taas, mikäli ajokunto sallii!
033102beer_1_prv.gif
sport05.gif
Täytynee hommata ensi vlopuksi se alkometri, ettei tartte enää arvailla
biggrin.gif

Jep, hyvät oli tiet. Eikä ollut liian kylmäkään. Oli varmaan tän kauden viimeset mutkat.

Aluksi piti vaan tulla hörppään kahvit ja ajaa kone lämpimäksi öljyn vaihtoa varten. Tuli ne kaakaot sitten juotua 50 km päässä ja öljyn vaihtokin siirty ainakin huomiseen.

Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........
Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaan
biggrin.gif

Perskules, pakko kai se on myöntää......sain kotimatkalla karistettua Tirkonkin kannoilta
tounge.gif
niin pääsin livahtamaan Porvooseen
033102bebe_1_prv.gif

Viime sunnuntaina pojat epäili että mä olen virittäny ER:n bomberi ajoja varten ja ajelen aina kun muut ei näe keulien ja siksi se kulkeekin vain kuuttakymppiä.........
Siellä Vallikalliossahan kävi ne pari tyyppiä sinua kyselemässä sinne Bomber-iltaan Porvooseen. Et vaan kehannut meidän nähden lähteä niiden peesiin. Kuitenkin illemmalla kävit keulittelemassa siellä illassa, myönnä pois vaan
biggrin.gif
Ensi talvena Ertzin tallilla tapahtuu ja Erkki5 saa uudet vaatteet. Noi lamput voit pölliä premierin moposta

Editoitu iso kuva linkiksi

Hui! tulipa iso kuva

Hitsin hitsi, toisaalta harmittaa kun työkiireiltä ei ehdi viikolla ajelemaan ja toisaalta kiva lukea kun edes joku ehtii
smile_org.gif

Mopo on seissyt pihalla viikon, viime perjantaista ei edes enää vakuutuksissa. Täytyy katsoa viikonloppua jos vaikka laittas vakuutukset päälle, ens viikon alussa täytyy kuitenkin ajaa talvisuojaan.

biggrin.gif
eek.gif
onks ertzi bobmeri....no ihme ku se on keksiny aina jonkun tekosyyn ettei tartte mun kaa ajella . ku mä en osaa keulia...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

...ja sitä varten ne kaljut miehet pörrää ertzin ympärillä...
wink.gif
biggrin.gif
tounge.gif
.....opettaisiks sä ertzi mutki keulimaan....
tounge.gif
biggrin.gif

ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle
nixweiss.gif
biggrin.gif

ttuttu ...se vaha on turtle wax,color magic .kirkkaanpunanen,tummansininen,musta.sisältää chipstick korjauspuikon ,naarmujen ja kiveniskujen peittämiseen.....
ei mitää hajuu onks se vaha hyvää ...oon saanu käyttää jotain frendin jämää, mikä on nyt loppu....mut sitä korjauskynää himoitsen...no se musta oli tietty loppu....eipä ollu taaskaan mitää uutta...viimeks ku kävin ni oli yks musta vaha ,mut korjauskynä pöllitty...et sillei...
oon ite juossu aika mones paikas ettii noit värillisii juttui ... citymarket on ainut paikka mist oon löytäny....ehkä myyjät laittaa aina tiskin alle kaik korjauskynät ku meikäläinen tulee paikalle
nixweiss.gif
biggrin.gif
Kiitos vinkistä ja nimestä!
smile_org.gif
Mää ettin täältä reissun päältä Turtle Waxia. Tuo lienee ns. autotarvikekamaa eli autotarvikeliikkeestä löytänee?
smile_org.gif

Ja ajelkaa varovaisesti siellä ulkona, ettei teitille tai teitin mopoille käy kuin mun Mansikille!

nixweiss.gif
biggrin.gif
Kiitos vinkistä ja nimestä!
smile_org.gif
Mää ettin täältä reissun päältä Turtle Waxia. Tuo lienee ns. autotarvikekamaa eli autotarvikeliikkeestä löytänee?
smile_org.gif

Ja ajelkaa varovaisesti siellä ulkona, ettei teitille (tai teitin mopoille käy kuin mun Mansikille)!
kuulleppas nuori mies...sä taidat lukee vaa joka toisen lauseen..
biggrin.gif
mäki oon ettiny pyörä ja autoliikkeistä ....ei löytyny mutta CITYMARKETISTA löyty...
biggrin.gif
ajattelin vaa helpottaa tätä sun ettimistä
wink.gif
mut voihan hyvinki olla et kaik autotarvikeliikkeet on nyt pullollaan turtleja
nixweiss.gif
biggrin.gif

milhouse jos viel kaipaat ajoseuraa ni laita vaa aika ja paikka ni kyl sinne aina joku tulee...
sport05.gif

Back