Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, takasuoralle aukeavan (tuplaoikean jälkeisen )vasurin avauksesta oikealle puolelle hiekalle ja sitä pitkin "jokkisradan" jälkeiselle hiekalle. Pyörä on aika pahassa kunnossa, mutta hyvä kuulla että että olet elävien kirjoissa.Mulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Laitoin kanssa spostia sulleMulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Hyvä, että olet kunnossa! Vähän jo huolestuin siinä portilla, kun ei mies itse noussut ylös. Mitä sitä anteeksi pyytelemään, vahinkoja sattuu kaikilleMulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Oli hurjan näköistä, ohitit minut juuri hetkeä aiemmin ja ihan edestäni menit sinne hiekalle... Hyvä että olet ok!Mulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Hyvä kuulla, että olet kuitenkin kunnossa. Sattuiko muutenkin kuin pää? Itellä ulosajossa 2009 tuli sen verran kova tälli päähän, että muisti palasi toimintaan vasta viikon kuluttua kaadosta eikä edelleenkään mitään muistikuvaa mitä siinä tapahtui. Hetki sitten juuri kävin kontrollissa ko. tapauksen tiimoilta, niin joutunut vaan käymään kaikkea läpi yksityiskohtaisesti.Mulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Se kouluttaja oli MadMan, Jarkkona taidat paremmin tunteaTässä samalla kiitos kanssaratailijoille, tunnelma oli loistava ja mitä paremmin teitä oppii tuntemaan, sen mukavammalta koko orgin väki vaikuttaa!! Olen surkea nickien muistamisessa, niitä kun täällä palstalla kai pitäisi käyttää, mutta kouluttajalle joka huomautti katseen käytöstä: otin opiksen heti ja taas homma parani!
Laittakaanhan joku Matista kuva, kun se seisoo portilla liivit päällä, niin se on tyytyväinenps. kuva myös minusta olisi kiva![]()