• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Kemora Pe-Su 24-26.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, olipa hauska käydä edes pousaamassa varikolla..pe oli kylmä(untuvatakki päällä), la ok keli, kunnes alkoi satamaan
biggrin.gif
..

tänks ja silleen..kiersin radan kerran raatoautolla
biggrin.gif
mutta sen siitä saa kun on vaan paikalla kattomassa ja kuvaamassa..

jossain vaiheessa kun käyn kaikki 1400 kuvaa läpi niin laitan ne johonkin nettiin ja niitä voi sitten ihastella ja vihastella sekä kysyä isompia versioita jos vaan osaan
smile_org.gif

Kiitoksia kaikille juhannuskarkeloihin osallistuneille järjestävän seuran puolesta!

Erityisen suuret kiitokset etenkin lippumiehille ja muissakin järjestelyissä auttaneille.

Loppujenlopuksi säät ilo aivan kelvolliset, kun lauantaina sai ajaa melkein koko päivän kuivalla ja sunnuntainakin jo ensimmmäisen setin jälkeen rata oli liian kuiva jotta viitsisi edes puolikuolleita sadekelin räpylöitä siellä raiskata.

Viikonlopun aikana tarkastettiin pistokoemaisesti vakuutustodistuksia, ja hyvinhän niitä tuntui löytyvän. Kaikilta niitä ei tarkistettu, mutta vastaavia pistokokeita tullaan suorittamaan myös tulevaisuudessa.

Muutamaa kaatoa lukuunottamatta oli mukava juhannus.

Yhdistyksemme kiittää.

Paska juhannus. Peiliin saa katsoa. Kahdesti.

Kiitos pyöriään lainanneille, niitä lainaksi tarjonneille, Tumpille telttapaikasta, Mikolle osista ja kaikille muille seurasta.

Turhauttaa vaan ajaa 450km rikkomaan pyörä heti ajojen aluksi :/

Mulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Jep, takasuoralle aukeavan (tuplaoikean jälkeisen )vasurin avauksesta oikealle puolelle hiekalle ja sitä pitkin "jokkisradan" jälkeiselle hiekalle. Pyörä on aika pahassa kunnossa, mutta hyvä kuulla että että olet elävien kirjoissa.

Laitan enemmän infoa yhteystietoineen yksityisviestillä.

Mulla meni muisi. Ajoinko takasuolalla ulos. Onko pyöra muusina? Löytyikö pyörassä ollut kamera? Amteek kaikille. Mun kausi loppui.
Oli hurjan näköistä, ohitit minut juuri hetkeä aiemmin ja ihan edestäni menit sinne hiekalle... Hyvä että olet ok!

Tässä samalla kiitos kanssaratailijoille, tunnelma oli loistava ja mitä paremmin teitä oppii tuntemaan, sen mukavammalta koko orgin väki vaikuttaa!! Olen surkea nickien muistamisessa, niitä kun täällä palstalla kai pitäisi käyttää, mutta kouluttajalle joka huomautti katseen käytöstä: otin opiksen heti ja taas homma parani!

Hyvä kuulla, että olet kuitenkin kunnossa. Sattuiko muutenkin kuin pää? Itellä ulosajossa 2009 tuli sen verran kova tälli päähän, että muisti palasi toimintaan vasta viikon kuluttua kaadosta eikä edelleenkään mitään muistikuvaa mitä siinä tapahtui. Hetki sitten juuri kävin kontrollissa ko. tapauksen tiimoilta, niin joutunut vaan käymään kaikkea läpi yksityiskohtaisesti.

Ja kaikkein tärkeintä on, että itse olet kunnossa. Kuten kaveri sanoi mulle lauantaina oman tempauksen jälkeen, et muovia ja metallia saa aina uutta, mut ihmistä ei saa samalla tavalla uusittua. Pisti ajatteleen, kun eniten vaan vitutti oma tyhmyys.

Kiitoksia minultakin kaikille ja erityisesti kouluttajille, noottia tosin sain aiheesta pe. kun persettä heiluttelin mutkiin. Vielä kun saisi asennon rennommaksi mutkiin, olisi hyvä, meinaa tulla puristettua klipareista turhan paljon. Kiitokset Lindolle kuvista, on meikä päässy moneen kuviin (musta gsx äffä, valk.nahkatakki)

Kiitokset myös täältä kaikille osallistuneille, järkkäreille, hyvälle seuralla Huhtaniemessä ja etenkin perjantain koulutusryhmäläisille. Mukavan oppivaista porukkaa osallistui koulutukseen ja jokaisella ajaminen kehittyi selvästi parempaan suuntaan päivän aikana.

Oma enkka jäi tällä kertaa saavuttamatta, mutta loppuun ajetulla takasella en jäänyt siitä kuin pari kymmenystä, joten kello tykännee kun saa tuoreempaa kumia alle.

Kivaa ja pelottavaa oli, polven kolahtelu pari kertaa sekotti ajoa pahasti, iiikkk! Kiitti yrityksestä neuvoa, oon vaan pelkuri
smile_org.gif

Paljon naurua, hjyvä porukka. vastapainoks vähän itkuakin, Kiitos Heippa ja Ellaisabella ja Justiina lääkityksestä.

Hieno reissu. Kiitos kaikesta järkkäreille ja muillekin, niin varikolla kuin mökillä. Kirsille kiitos kyydistä. Harmittavasti tuli muutama kaato ja tällä kertaa sattui myös ikävästi tavallista pahemmin. Paranemisia!

Pääsi hyvin treenaamaan niin sateella kuin kuivallakin, että tulevana viikonloppuna on sitten kisassa iskussa. On tämä mukava laji, kun kokoajan oppii uutta.

Tässä samalla kiitos kanssaratailijoille, tunnelma oli loistava ja mitä paremmin teitä oppii tuntemaan, sen mukavammalta koko orgin väki vaikuttaa!! Olen surkea nickien muistamisessa, niitä kun täällä palstalla kai pitäisi käyttää, mutta kouluttajalle joka huomautti katseen käytöstä: otin opiksen heti ja taas homma parani!
Se kouluttaja oli MadMan, Jarkkona taidat paremmin tuntea  
smile_org.gif
Hauska muuten katsoa noita Lindon ottamia kuvia ja verrata katseen käyttöä. MadManillä katse on kaksi päällä ajettaessakin ainakin 50 metriä pidemmällä mutkassa kuin kellään muulla.

Itse keskityin koko sunnuntain roikkumiseen, polven aukaisuun ja katseen käyttöön jonka myötä ajo parani lauantaista selvästi. Sunnuntain viimeinen setti yhdeksän kierrosta kaikki sekuntin sisään 1,29. Noissa lauantain kuvissa ajoasento on melko säälittävä  
sad_orig.gif

Olen oulussa laakarissa. Oike kasi murtunu. Vasemmasta ilmeisesti peukalon siteet. Kijotan vasella kadella kannykalla joten teksti mita sattuu. Kiitos kun huolihditse pojasta. Ei ollu tarkotus tölsiä. Harmi etta kaunis pyora romuna. En sitten tana kesana paase kilpailuihin.onpahan aikaa harjoitella. Kiitos vielä.

Järjestäjille kiitokset.

Kivaa oli epävarmasta kelistä huolimatta. Perjantain venailu kuivaa rataa odotellessa oli vähän kypsää ja sunnuntai alkoi samoissa merkeissä. Keli oli todella synkkä, kun päätin lähteä himaan ajoissa. Kotimatkalla kastuin monta kertaa, mutta vetelissä sitten keli parani ....keles!

Onneksi lauantaina pääsi ajamaan kunnolla. Ajo tosin vähän junnasi paikallaan, kunnes osallistuin lähtöharjoitukseen. Siellä lähti sekunti pois kierrosajasta. -> 1.21.4.

Mielestäni lähtöharjoitusta voisi promota myös keskiryhmäläisille. Tämä voisi innostaa kuskeja jokkiksen B-lähtöön. Lähtöharjoituksessa kun pääsee kaikkein vähimmällä ( taloudellisella ) panostuksella kokeilemaan racing meininkiä.

Ens kerralla vois kokeilla nopeaa ryhmää.

Back