Japaniasta jotenkin tuotu Saksaan, josta olen sitten ostanut sen uutena. Ja jos joskus tulen Suomeen ja myyn sen siellä, pyörä muuttuukin kuppaiseksi tuontipyöräksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jowwainn..Tuontipyörällähän sitä ajellaan, kun ei Suomessa enään valmisteta minkäänlaisia tai merkkisiä moottoripyöriä. Ja olen kuulemma noviisi. Aloitin moottoripyöräilyn toukokuussaa 1962 serkkupojan MZ RT 125lla, eli millainenhan täässä ryhmässä on sitten seniori?
Täältä löytyy kuule sellasia kioskinnurkan kiertäjiä ja liikennevaloristeyksien asfaltinpolttaja kavereita, että vaikka olisit jo toisessa maailmansodassa mopolähettinä kannaksella ryöpyttänyt kantoja ja juuria sammaleen seasta ylös, aina pysyt noviisina, eikä taidot ole riittänyt kuitenkaan muuhun kuin itsensä hengissä pitämiseen kaikki nuo vuodet, seniori mikä seniori.Tuontipyörällähän sitä ajellaan, kun ei Suomessa enään valmisteta minkäänlaisia tai merkkisiä moottoripyöriä. Ja olen kuulemma noviisi. Aloitin moottoripyöräilyn toukokuussaa 1962 serkkupojan MZ RT 125lla, eli millainenhan täässä ryhmässä on sitten seniori?