+1+1Saunan taa kaikki pitkillä ajelevat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1+1Saunan taa kaikki pitkillä ajelevat...
Kyllä on, jo sen takia, että kaukovalojen valaisutehossa on valtavan suuria eroja eri pyörämallien kesken. Ellet usko, ota eteesi mikä tahansa alan lehti, missä malleja on vertailtu, ja niiden valotehot on mitattu. Valojen suuntauskin on merkittävä asia.ei ole perkele.´Pitkät häikäisee´ on mielestäni vähän turhan rankkaa yleistystä. Se nimittäin riippuu todella monesta tekijästä.pitkät huonontavat etäisyyden ja nopeuden arviointia eivätkä vilkut erotu, sen lisäksi, että niiden käyttö hyvässä valaistuksessa tai vastaantulijoita kohdatessa on yksiselitteisesti kiellettyä jossakin kohtaa tll.
Kirkkaana päivänä kesäaikaan, niin siitä vaan. Ja olemmepa sitten ainakin varmuudella havainneet toistemme olemassaolon - mikä onkin motoristin vinkkelistä jo todella paljon.Jos joku ajaa mua vastaan pitkät päällä niin kyllä siinä vaiheessa itsekkin heittää pitkille, siellähän täytyy olla jotain näkemisen arvoista autojen välissä joten kaikki valot vaan peliin...
Täysin samaa mieltä ja kaiken lisäksi pitkät päällä tulevan nopeutta ja etäisyyttä on tutkimuksissa todistetusti vaikeampi arvioida.Pitkät päällä päivällä ajavia pitäis saada lyödä päähän, ei pelkästään vituta autoilijoita vaan myös kanssamotoristia kun urpo tulee perässä kirkkaat päällä. Tosiasia on se että aito puusilmä ei sua näe vaikka olis majakka vilkkumassa etulokarin päällä...
+1Pitkät päällä päivällä ajavia pitäis saada lyödä päähän, ei pelkästään vituta autoilijoita vaan myös kanssamotoristia kun urpo tulee perässä kirkkaat päällä. Tosiasia on se että aito puusilmä ei sua näe vaikka olis majakka vilkkumassa etulokarin päällä...
Kyllä!Miten on ? Kesällä kirkkaassa auringon paisteessa, väitättekö todella, että pitkät valot HÄIKÄISEVÄT ?
Muutama kymmenen tuhatta vuotta evoluutiota ei sitten vissiin ole vienyt meitä kovin pitkälle?Pitkät päällä päivällä ajavia pitäis saada lyödä päähän
Kyllä mua ainakin ärsyttää. Ottaa jopa oikein kunnolla aivoon.En ajele pitkät päällä, koska se ei ole tarpeen. Jos haluan tulla paremmin huomatuksi liikenteessä laitan huomiliivin päälle.
huomioliivi toimii paremmin eikä ärsytä ketään.
No voi kyynel.voi p...kele että se voi olla joillekin vaikeeta ajatella liikenteessä muitakin kuin ITSEÄÄN. KYLLÄ MINÄ ASENNE PITÄIS KITKEÄ POIS NIIN LIIKENNE SUJUIS KAIKILTA OSIN PALJON PAREMMIN !ostakaa sellanen pyörä missä palaa molemmat lyhyet tai fiksailkaa ITSE. varmaan ajaisitte sumarit päälläkin jos sellaiset olis.kannattais joskus tarkistaa omaa asennetta..pitkät päällä ajamalla ei saa muutakuin autoilijoiden vitutuskäyrän jyrkkään nousuun ja siitä kärsii sit kaikki pyöräilijät.kiitos teille
.![]()
Ei se illoinkaan ärsytä mua, mutta toki harmittaa varsinkin jos haluavat että pysähdyn jutustelemaan.Kytllä mua ainakin ärsyttää. Ottaa jopa oikein kunnolla aivoon.En ajele pitkät päällä, koska se ei ole tarpeen. Jos haluan tulla paremmin huomatuksi liikenteessä laitan huomiliivin päälle.
huomioliivi toimii paremmin eikä ärsytä ketään.
Sekin kyllä varmasti taas saisi jonkun veren kiehumaan, ja ratkaisuna saattaisi tämän sivuston linjan mukaisesti olla vilkkuvalolla varustetun motoristin piekseminen pesäpallomailalla.Kyllä vois osa porukkaa rakentaa täs lopputalven aikana kypäränsä päälle semmosen keltaisen/oranssin vilkkuvalon, niin ei tarvis muita tiellä liikkujia häikästä, oli sitten pitkä tai lyhyt niin eipä se mopo siltä pilarin takaa näy yhtään paremmin jos kotilokuski ei jaksa päätä liikutella...
Todennäköisesti sen majakan pitäisi olla sininen, että se huomattaisiin.Tosiasia on se että aito puusilmä ei sua näe vaikka olis majakka vilkkumassa etulokarin päällä...
Eikös tuo ole ihan sama asia kun käyttää järkeä ylinopeuden ajossa? Molemmat rikkoo lakia ja eivät ole luvallisia mutta kun sinä sen teet niin se on ok mutta kun joku muu rikkoo lakia niin sitten huudetaan suu vaahdossa?Oma kokemukseni on, että se toimii. On hyvin harvoin ollut ketään änkeämässä mistäänpäin eteen silloin, kun on ajanut pitkät päällä. Lyhyillä selkeästi yleisempää (ja korostan edelleen, että sovellan järjenkäyttöä pitkien käytössä, enkä halua häikäistä ketään, haluan vain selviytyä hengissä).