• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajaminen pitkillä valoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MsNobody
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lotjes-2 sanoi:
http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/biggrin.gif[/img]
"kaikkea ihmiset tekevätkin että saisivat osakseen "rispektiä" muilta motoristeilta."

aika outo ajatus..paljonkohan näitä liivien käyttäjiä kiinnostaa sun rispektisi? veikkaus?

joo näitä naureskelijoita tuntuu riittävän..muistuu vain jälleen eräs tapaus mieleeni, jolloin näitä naureskelijoita ei näkynyt..

Tammi. 27 2009,21:31

samaten tuohon tahalliseen päälleajoon liittyen...
ihan yleisestikkin..kandee pitää mielessä tuokin..monenmoista hörhöä on jo liikkeellä..koskaan ei voi tietää..eli ihan matalalla profiililla liikkuminen kannattaa aina.
Fiksut pärjää aina.

Oma vankin peruste sille, etten liiviä laita on, että siellä on maantiellä miehiä töissä, joilla on samanväriset liivit päällä ja ne on siellä JALKAISIN.
Psst... tuolla tienpäällä on ihan helvetisti porukkaa kävelemässä ja fillaroimassa ilman turvaliivejä, varmasti enemmän kuin liivillisiä, joten varo ettei sua sekoiteta niihin
biggrin.gif

Ihan oikeesti, toi selitys ei oikein pidä vettä... jokainen tietää sen että kirkkaat värit erottuvat taustasta paremmin mutta onhan se niin että liivien ulkonäkö ei ehkä oikein sofi motoristien sofistikoituneeseen makuun...

parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn
cool.gif
Kumpi näkyi paremmin, valot vai liivit?
Vai postimerkki?

Itse en kyllä millään pystyisi pitämään tuollaista huomioliiviä, ei riitä pokka.
Näyttää aivan uskomattoman dorkalta, kaikkea ihmiset tekevätkin että saisivat osakseen "rispektiä" muilta motoristeilta.
Itse kyllä vaan naureskelen huomioliivejä pitävien selän takana.
biggrin.gif

Itse ajattelen että jos niitä viitsii pitää niin varmasti pienentää mahdollisuutta tulla yliajetuksi. Tuskin kukaan pukee liivejä "rispektin" saamiseksi. Jostain syystä liivien käyttö mielletään luuseri touhuksi, vaikkakaan tälle ei ole esitetty mitään järkeviä perusteluja.  
nixweiss.gif

Pitkiä valoja olen käyttänyt vain näkemistarkoitukseen...

Back