Niinpä, sehän on ihan hirveän vaarallista ja edesvastuutonta käyttää huomioliiviäparasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä, sehän on ihan hirveän vaarallista ja edesvastuutonta käyttää huomioliiviäparasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Mitäs vikaa postimerkkien keräilyssä on?parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Kumpi näkyi paremmin, valot vai liivit?parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Vai postimerkki?Kumpi näkyi paremmin, valot vai liivit?parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Noilla liiveillä saa juuri sellaista huomiota mitä ei tarvitsisi:Vai postimerkki?Kumpi näkyi paremmin, valot vai liivit?parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Itse en kyllä millään pystyisi pitämään tuollaista huomioliiviä, ei riitä pokka.
Näyttää aivan uskomattoman dorkalta, kaikkea ihmiset tekevätkin että saisivat osakseen "rispektiä" muilta motoristeilta.
Itse kyllä vaan naureskelen huomioliivejä pitävien selän takana.
![]()
No eikös ne tehneet siinä tapauksessa sitä arvokkaampaa liikenteenvalvontaa jonka perään täällä aina huudellaan, sen sijaan että olisivat kytänneet puhaltimen kanssa puskassa?Noilla liiveillä saa juuri sellaista huomiota mitä ei tarvitsisi:Vai postimerkki?Kumpi näkyi paremmin, valot vai liivit?parasta mitä olen nähnyt, pitkät ajovalot ja huomioliivit päällä.....oiskohan aika siirtyä esim. postimerkkien keräilyyn![]()
Itse en kyllä millään pystyisi pitämään tuollaista huomioliiviä, ei riitä pokka.
Näyttää aivan uskomattoman dorkalta, kaikkea ihmiset tekevätkin että saisivat osakseen "rispektiä" muilta motoristeilta.
![]()
Jokunen vuosi sitten laitoin (erään vedonlyönnin seurauksena) mökiltä lainatut pelastusliivit päälle, kun olivat niin turvalliset, näkyvät ja lämpimät. Ensimmäinen kyttäauto joka ajoi vastaan, kääntyi perään ja puhallutti.
Minä ostin Biltemasta kun en edes tajunnut noissa olevan jotain kummallista.Ehkä keltainen valo näkyy, mutta ei se laillinen etuvalossa taida olla. Säädös sanoo "valkoista valoa eteenpäin". Ennen muinoin oli autoissa "huomiovaloja", mutta nekin näkyy hävinneen. Saako mistään edes keltaisia halogeeneja?
Autoissa -94 asti saa kait olla keltaiset polttimot, mopoista en tiedä? Aina noita sillointällöin tulee vastaan ja paremmin ne erottuu kaikesta valosta mitä tuolla tienpäällä on.Minä ostin Biltemasta kun en edes tajunnut noissa olevan jotain kummallista.Ehkä keltainen valo näkyy, mutta ei se laillinen etuvalossa taida olla. Säädös sanoo "valkoista valoa eteenpäin". Ennen muinoin oli autoissa "huomiovaloja", mutta nekin näkyy hävinneen. Saako mistään edes keltaisia halogeeneja?
samaa mieltä tai plus 200.Oma vankin peruste sille, etten liiviä laita on, että siellä on maantiellä miehiä töissä, joilla on samanväriset liivit päällä ja ne on siellä JALKAISIN.
On vaarallista jos äkkitilanteessa vastapuoli ei kykene hahmottamaan, onko kyse 80km/ liikkuvasta esineestä vai paikallaan seisovasta.
Mulla oli autossa momon superkirkkaat 35erkkiä pari, muttamutta lampun lasit elit muovit otti siipeensä...Metalliheijastimellisiin BMW:n H4 umpioihin 90/120W polttimot, johan näkee ja näkyy paremmin, lisäksi parit pienet H3 100W kaukovalot. Ei oo kalliita. Viimmosen päälle laitonta, mut näkee. Japsipyörien laturit ei vaan kestä kuormaa useimmiten!
Ajan pimeälläkin ja haluan nähdä, muutakin kun sen mihin törmään! Laitonta, ok!
Kappas vain, niinpä ovatkin ei-sallittuja nuo keltaiset ajovalot.Jos kiinnostaa lakitekstiä mopojen valoista tavata, niin täältähän nuo AKE:n tarkat säädökset löytyy (pdf-muodossa). Tuskin noita tien päällä pilkuntarkasti syynätään, ehkä jossain katsastuksessa. Keltaista etuvaloa ei tuon mukaan hyväksytä.
Mielenkiintoista on, että periaatteessa E-hyväksyntä vaatimus valoille koskee vain 1989 ja sen jälkeen rekisteröityjä pyöriä.
Eaglen kanssa olen samaa mieltä, että pimeässä pitää olla sellainen valoneuvo mukana, että näkee, eivätkä ylitehopolttimot ole aivan poissuljettu vaihtoehto nekään, mutta ennen pelkkien polttimoiden vaihtoa kannattaa silti hetki harkita ettei tule kallista hutia.Mulla oli autossa momon superkirkkaat 35erkkiä pari, muttamutta lampun lasit elit muovit otti siipeensä...Metalliheijastimellisiin BMW:n H4 umpioihin 90/120W polttimot, johan näkee ja näkyy paremmin, lisäksi parit pienet H3 100W kaukovalot. Ei oo kalliita. Viimmosen päälle laitonta, mut näkee. Japsipyörien laturit ei vaan kestä kuormaa useimmiten!
Ajan pimeälläkin ja haluan nähdä, muutakin kun sen mihin törmään! Laitonta, ok!
Halvalla= uudet umpiot a 400€ perkele...
Eipä tuota ole tarvetta ampua ilman keltaisia valojakaan, ainakaan jos pösöllä/sitikalla ajaa. On jo mielestäni Ranskan ylpeyden ostaessaan riittävän rangaistuksen saanut.kyllä vanhoihin pösöihin ja sitikkoihin kuuluvat itseoikeutetusti keltaiset maihinnousujoukkojen tunnistamisvalot. keltaisella valolla ajavaa ei ammuta. siitähän tässä lähdetään.
No jaa, olen kyllä miettinyt liivien hommaamista. Tosin käyttäisin sitä vain sadekelillä. Luulenpa, että silloin ei ainakaan näy liikaa.Itse en kyllä millään pystyisi pitämään tuollaista huomioliiviä, ei riitä pokka.
![]()