Tässä olen nyt vajaan vuoden ajellut 6-satasella Honda CBR:llä ja ollut varsin tyytyväinen.
Loistavaa jatka samaan malliin!
Monessa paikkaa olen kuitenkin kuullut sanottavan motoristeiltä, että tonninen on vasta oikea moottoripyörä.
"Pask*puhetta" älä kuuntele kaikenlaisia joutavia "ämmien"-horinoita vaan ajat sillä mihin sulla on vara ja mistä ite tykkäät.
Itse en ole kuitenkaan päässyt mitään muuta pyörää kokeilemaan
Mene ihmeessä - ei ne pure vaikka vähän pelottaiskin, ne on ihan kivoja, kun paremmin tutustuu.
joten ihan mielenkiinnosta kyselenkin kokemuksia siitä, mikä/mitkä ovat ne suurimmat erot esim. 600 kuutioisen ja 1000 kuutioisen pyörän välillä?
"Where is the beef?" kysyttiinkö niin joskus?
Kääntää 5-6tonnista kutonen pesässä lisää syöttöä ja "odottaa" hieman.
Tonnisen "turbiini" pikkuhiljaa innostuttuaan laulaa - hitaasti mutta kuitenkin.
Laulaahan se nykyisissä kusiasessakin korkealle ja vähän kimakammin? vert. mieskuoro - poikakuoro?
Pistää 5-6tonnissa kutoselta kolme pykälää pienemmälle ja lisää syöttöä - vetää hyvin hyvin nopeasti rajoittimeen, kerta laakista. Kusiainen vetää ja tikkaa tihempään ja jaksaa surrata?
Emmä tiiä - uusi -08 bleidikin tuntui ihan kikserille, ajoasento ja alavääntö - muuten kuin kusiainen - mihin tässä on tultu?
Kovat jätkät pärjää vähemmälläkin
Viittaako Unho nyt jotenkin kolopesintään ja pesän saantiin?
Eikö ne kovat jätkät pärjää vaikka pehmeellä, jos on yhtään sormia tallella, kielipäätä tai nenää. Mutta onko kuutiosenteillä tämän suhteen mitään tekemistä en osaa sanoa.
/z
edit: täydentelin ajatuksen juoksua joka ei ole ihan selkeimmillään..