Oli moinen uutinen (Über 400.000 BMW GS zum Kardan-Check) Motorradissa, tietänee töitä huolloille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
makijt sanoi:Onko tosiaan takaisinkutsut tuolla lailla hoidettavia moottoripyörissä ??? Autoissa tulee maahantuojan kirjeet ja kehoitetaan ottamaan lähimpään huoltoon yhteyttä ja varaamaan aika,, vielä kerrotaan sekin että kulut 0€ omistajalle.
makijt sanoi:Onko tosiaan takaisinkutsut tuolla lailla hoidettavia moottoripyörissä ??? Autoissa tulee maahantuojan kirjeet ja kehoitetaan ottamaan lähimpään huoltoon yhteyttä ja varaamaan aika,, vielä kerrotaan sekin että kulut 0€ omistajalle.
Kaimaani sanoi:Scheisse! Luulin että olisivat jo oppineet tekemään kestäviä mp-kardaaneja. Eikai niiden autoissakaan ole moisia ongelmia. Pyörä menossa perjantaina chekkiin, pitääpä katsoa tuokin.
ktv sanoi:No on kyllä syytäkin, mulla näkymä tämänlainen.
Vm -14 60tkm. Siis vesi kertyy sisään, ulospääsyä ei ole.
Luulen kyllä ettei tule Suomeen tuo kampanja.![]()
Jos kardaania pitäisi huoltaa yhtä paljon kuin ketjua, koko sen käytöstä vähän häviäisi se pieni ainoa etu...Kotarikuski sanoi:Luulis että kardaani ja perä pysyy kunnossa jos ne irrottaa, puhdistaa, vaihtaa öljyt jne. joka talvi, olettaen että pyörää on käytetty ulkona. Onhan ketjukin joskus säädettävä, eturatas vaihdettava 15k välein, ketju ja takaratas 30-40k välein jne.

AdveMatti sanoi:Minulla meni kaksi vuotta sitten boorit siliäksi vm.2016 gessusta. Oulun emc selvitti silloin asiaa ja ei tehdas tullut millään lailla vastaan. Ei kuulemma ollut vastaavia tapauksia tiedossa. Tunnelissa oli vettä ja ruostetta reilusti. Hommasin itse käytetyt osat ja laiton kuntoon. Rikkoontuneet osat on kyllä vielä tallessa....

A59 sanoi:Mites paljon noita japsejen vetovehkeitä joutuu nyppimään..... wingit ja fjr ..........