• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

21.08. VT3, HML, Tiiriön ramppi eteläänpäin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matkalahna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joidenkin rotuoppinsa huonosti lukeneiden, niitä on toistaiseksi ollut enemmistönä, mielestä vapaa liikkuminen ja mahdollisimman tasavertainen osallistuminen elämän eri toimintoihin on perustavaa laatua oleva ihmisoikeus, jota ei voi rajoittaa, mikäli se ei ole demokraattisessa yhteiskunnassa välttämätöntä.

Tässä mielessä tasavertaisuus on ehkä tarkoittamasi ongelma. Itse olen kyllä taipuvainen antamaan vanhoille ihmisille ja jopa sairaille ja vammaisillekin oikeuden käyttää yleistä tietä.

Kaasuta tykönäsi.

Jep, demokratian ja rotuopin nimissä jätämme siis turhan itkun kun viikatemies seuraavankerran (ehkäpä huomenna) liipasee sivutieltä jonkun meistä mopomiehistä. Lycka till.

Jep, tackar och pokkar, mutta vedän niin lujaa, että skarppaan ja skippaan tollaset.

Tänä kesänä jo kaksi onnistunutta väistöä tehty. Kummassakaan tapauksessa vanhukset eivät edes huomanneet mitään.

Millä kriteereillä ajattelit alkaa ihmisiä kaupungilta harventaa? Iskä ja äiskä ensteks?

Jep, iskä kokeili kuorma-autolla kumpi voittaa juna vai auto. Juna voitti. Mutsilla ei ikinä korttia ollut. Mulle riittää karsinnaksi ihan vaan se, että kortteja jaetaan niille jotka  oikeasti täyttää kriteerit ja otetaan pois niiltä jotka on menettäneet kykynsä.

Back