No voi perse, mullahan on mennyt hyvät jeesustelut ohi kokonaan! Vieläkös tähän pääse jankkaamaan mukaan?
Kyllä mulla ainakin nousee ohitustilanteessa vauhti semmoisille lukemille, että lopputulos miliisien sattuessa paikalle on herkästi sama, kuin tuolla kausiohilla. Mutta jos mä lähden vaikkapa siitä rekasta ohi, niin en mä paljoa mittariin katsele, enemmän mua kiinnostaa se mitä siellä edessä tapahtuu.
Joo, onhan se kauheeta, että ajetaan ylinopeutta ja vaarannetaa oma ja muiden henki. Mutta mun mielestä ne vaarantuu ihan yhtä paljon, jos siinä rekan vierellä rupee muna suorana kyyläämään nopeusmittaria, ettei vaan aja ylinopeutta ja jättää muun liikenteen seuraamisen vähemmälle huomiolle.
Ja juu, ei ole mikään pakko mennä ohi, mutta mukavampaa on ajella siellä rekan edellä omaa vauhtia, kuin jäädä sen rekan ja sen takana tulevan kotilon väliin odottelemaan. Jos siihen eteen jättää turvavälin, niin se perseessä roikkuja ei siihen ainakaan uskalla mennä, vaan sieltä jonon perältä joku saatanan itseään Häkkisenä pitävä mulkku survoo itsensä siihen ja alkaa hermostuneesti joka saatanan suoran kohdalla kiihdytellä ja jarrutella, kun ei autossa riitä paukut mennä rekan ohi vaimon, lasten ja matkatavaroiden ollessa kyydissä. Tosi turvallista...